Fredag - ytterligare ett grymt gympass...

Ytterligare ett grymt pass är avklarat med min träningskompis. Bröst och triceps stod på schemat idag med omvänd ordning mot vad jag brukar köra. Roligaste var nästan bänkpressen som låg som sista övning på bröst. Helt otroligt att krafterna tar slut så pang på. Ena sekunden tror man att det kommer gå och sen så inser man att det är omöjligt. Från att orka till att va helt orkeslös. Hur som helst, grymt pass.

Jag sitter här och smaskar på lite godis nu. Eller lite och lite, har över ett kilo här men äter inte så mycket av det just nu. Förhoppningsvis tardet inte slut och jag kan spara tills nästa ätardag. Ikväll har ju min ätardag börjat och imorn förtsätter den hela dan. Jag har bara en gång kvar på min kostrådgivning nu... Funderar faktiskt på att fortsätta i 2 månader till...  men det e ju det där med pengarna. Har spanat in ett bar supersnygga byxor också...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, 2 st omega3
Lunch; Kyckling, fullkornsbulgur, tzatzki, morötter
Mellanmål: Kesella, fun light
Middag: Hamburgerkött, fullkornspasta, ruccola, tomat, rödlök, balsamvinäger
Kväll: Lösviktsgodis och naturgodis

Motion: Promenad 30 min
Styrketräning bröst och triceps (Crosstrainer 6 min, 4 x bröst i pecdec, 4 x hantelpress, 3 x bänkpress, 3 x rep över huvvet, 3 x enarms åushdown med cable, 3 x dips på bänk)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Nä va synd:( Varför är det så då? Är ni väldigt olika? Jag och min syster är iofs extremt lika varann, trots 8 års åldersskillnad. Känner igen det där med oväntade krafter, fick precis så när jag var ute och sprang idag och det är så härlig känsla! Hihi ett kilo godis...det är grejer det men du är säkert värd det:)

2008-04-18 @ 23:08:51
URL: http://magdalena.blogg.se
Postat av: Sofie Rundlöf

Kul med grymma gympass, och skönt när man riktigt känner hur engergin är totalt slut *ler* Bra jobbat! Ha en trevlig lördagkväll! kram

2008-04-19 @ 20:19:02
URL: http://www.sofierundlof.blogspot.com
Postat av: Anonym

skulle vilja fråga dig en sak eftersom du verkar lite insatt i det där med ätardag o sådär.. Varför är det bättre att ha en ätardag i veckan om man då äter hur mkt som helst, helt obegränsat än att dela upp det onyttiga under veckan?? Jag försöker verkligen ha en ätardag i veckan..(brukar dock bli både fre, lör, sön:P) men så funderar jag på om det gör någon skillnad om jag äter MASSA godis, chips, onyttig mat m.m den dagen.. E det bättre än att äta lite godis o sånt varje dag??

2008-04-20 @ 11:44:02
Postat av: Johanna

Anonym; Man ska väl egentligen inte vräka i sig trots att man har ätardag, men för mig lir det en hel del... Jag vet inte varför det är bättre med ätardag men jag kan tänka mig att det har att göra med att kroppen blir chockad av ett så högt intag när den i vanliga fall är van vid lågt/normalt intag och inte hinner tillgodogöra sig alla kalorier eller nått...

2008-04-20 @ 18:20:05
URL: http://inshape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0