Idag är det vilodag...

... och trots det så känner jag mig tröttare än vanligt. Har spenderat dagen i skolan med att arbeta på våran c-uppsats. C-uppsatsen är det mest bara panik kring eftersom vi bytte ämne nu när man ska vara en bra bit på väg... men men, fått ett möte med kommunen nu så det finns ett litet ljus i tunneln... Eftersom vi nu ligger efter så innebär det extra mycket jobb. Kämpigt. Eftersom vi inte haft det där mötet än så vet vi inte exakt vad det är vi ska göra så det är svårt att göra nånting över huvudtaget just nu... Men nått går väl, man kanske får göra om dte lite sen men det är ju alltid bättre med för mycket än för lite...

Förutom den härliga morgonpromenaden imorse, vilket iof inte räknas som träning, så är det vilodag idag. Funderade ett tag på att dra till gynet direkt efter skolan och kämpa på med crosstrainern en stund men de tankarna kom jag snabbt över. Mitt huvud känns tungt och väldigt segt. Jag har träningsvärk i axlar och magen. Testade ju en ny maggrej igår och den verkade ha gjort susen. Träningskompisen hade tydligen grym träningsvärk hon också. Min rygg har däremot gjort fruktansvärt ont hela dan, fast börjar gå över nu. Gick väldigt knepigt där ett tag på skolan... Kanske blev det värre av de höga klackarna? Jag vet inte... Ikväll ska jag tydligen med och fira en födelsedag. Kan ju vara kul, men jag hoppa sjag får lite med fart i knoppen innan dess...

Kommentarer
Postat av: kattis

Det låter somen vilodag behövdes, om du har ont i ryggen. Hoppas du kunnat njuta av den, och känner dig stark och träningssugen imorgon :)

2008-04-16 @ 20:56:20
URL: http://metrobloggen.se/sommarformen

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0