Måndag - Det blev ett axelpass =)

Ja, tog ett av de passen som krävde minst maskiner eftersom jag misstänkte attd et skulle vara rätt mycket folk på gymet... Och rätt fick jag i det också. Det kryllade av folk som jag antar hade ångest över helgen... Det gick i alla fall bra för mig att träna. Höjde vikten på några övningar i första seten. Stark som en oxe var jag... Haha, nääää... Har ju haft lite ont i ena axeln, känns liksom som om den ligger lite fel fastän den inte gör det., som om den är på väg att "klucka till" om ni förstår... Men det var lite bättre idag faktiskt.

Nån kille kom i alla fall fram och började snacka med mig om stretching. Eller inte med mig... image71Han pratade och jag lyssnade... Har ingen aning om varför han tyckte att jag behövde veta det där... Knepigt var det i alla fall... Jag brukar vanligtvis inte prata med nån när jag tränar men nu blev det två stycken... Stretching-snubben och en som jag skrivit till på internet förut nån enstaka gång som alltid ska trackasera mig så fort vi är på gymet samtidigt. Herregud, man vill väl få vara ifred!

Sen Frukost: Keso
Lunch: Pepparstekt fläskfilé och grönsaker, potatis, sallad
Sen eftermiddag: Kesella, hallon, fun light, ca 10-15 godisar
Efter träning: Keso, proteindrink
(medveten om att det var dåligt ätet)

Motion: Styrketräning axlar och mage (Crosstrainer 5 min, 4 x axelpress, 4 x sidolyft med hantel, 3 x framåtlyft med hantel, 3 x drag mot haka, 3 x sidolyft med cable, 3 x baksida axel i pecdec, 3 x benlyft, 3 x situps)

Kommentarer
Postat av: maria

Hej. Gå in på min sida och sök på krav maga så har jag ett litet inlägg om det :) annars fråga igen så ska jag förklara =) Jag har också problem att äta ordentligt..
knepigt! =(
Kram

2008-04-07 @ 22:38:30
URL: http://mariatheoneandonly.blogg.se/nyblogg
Postat av: kattis

Ja, åkte in akut två igår natt till sjukhuset. De va inte kul alls :(
Du verkar också lite hängig, så att d går ut över träningen. De e jobbiga tankar som snurrar då!

2008-04-08 @ 07:11:04
URL: http://metrobloggen.se/sommarformen

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0