Tisdag - igång igen...

Allt känns fortfarande sämre än sämst... Fick dock ett positivt besked idag som lyste upp tillvaron lite... men bara lite... Det har varit dåliga dagar. Mådde dåligt och åt dåligt. Skärpte mig dock igår och idag och återgick till mina vanliga vanor... Mår bättre av dem. Sen vill jag bli smal också... Nu helst... på en gång. Har druckit en del också... 2 dagar sen i onsdags och imorn blir der mer igen... Sista april, verkar bli roligt då i alla fall...

Tränade igår. Det gick piss. Klarade bara att springa 5 km... Idag gick det däremot bättre. Slängde på 5 km extra på bänkpressen och klarade det galant... Men det är så läskigt att göra när man är själv. Vill inte att jag inte ska klara det och få hela stången på mig och dö direkt... Triceps var helt otroligt. Fy vad det gjorde ont i musklerna. Kändes som om de skulle explodera... men jag antar att det är positivt. Det gick i alla fall riktigt bra...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, 2 st omega3, vitaminer
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing, cola light
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, 1 godis
Efter träning/Middag: Proteindrink. Pastasallad med fullkornspasta, skinka, rödlök, ruccola, körsbärstomater, soltorkade tomater, balsamvänäger, 2 st omega3
Kväll: Proteindrink, 2 st omega3

Motion: Promenad 50 min
Styrketräning bröst och triceps (Trappmaskin 5 min, 3 x pecdec, 3 x bänkpress, 3 x hantelpress, 3 x enarms pushdown, 3 x rep över huvudet, 3 x pushdown i cable med brett grepp)

Kommentarer
Postat av: lina

Superfin blogg, den ska jag börja kika på!

2008-04-30 @ 07:49:40
URL: http://linaartmans.blogspot.com/
Postat av: Ebba

Se till att fokusera på den positiva nyheten! =) Och ha en riktig rolig valborg!

2008-04-30 @ 08:05:30
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johan

Mmm.. känns så, att man inte vill prata med nån. Men tror nog det kan hjälpa lite i alla fall. Ha en trevlig valborg!

2008-04-30 @ 18:41:36
Postat av: Aiila

från mitt perspektiv ser sin träning och kosten jättebra ut ju! =) Du är duktig!!

min blogg

användarnamn: mjuk
lösen:hallon

2008-05-01 @ 09:33:08
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej! Jag brukar läsa din blogg ganska ofta. Jag har ett tips till alla som vill träna gruppträning utomhus. Funderar på att testa själv.
Gå in på www.womensoutdoortraining.com

2008-05-01 @ 13:21:37
Postat av: Madelene

vad glad jag blir :) jag vill ha massor av tips så har du en åsikt om nått eller så är det bara att skriva det! jag kommer fortsätta läsa denna blogg också, den är helt i min smak! min viktminskning är också till för att tajta till kroppen lite.. men ja vettefan hur ja ska lyckas gå ner i vikt när jag har börjat styrketräna lite mer.. jag är ju gå upp i stället =/ fy fan.. aja :)

2008-05-01 @ 19:51:00
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0