Torsdag - ett möte med Mr Crosstrainer

Min träningskompis är tillbaka. Visserligen var hon det redan i tisdags, men nu är hon riktigt laddad också. Efter vårat superpass i tisdags så verkar hon faktiskt tycka att det är lite roligt med styrketräning. Tidigare har hon mest gjort det för att det är bra. Hoppas attd et här håller i sig. Trots att hon tjatade om att vi skulle träna tillsammans idag så körde jag lite på crosstrainern i alla fall. Jag har tränat aldleles för lite kondition på sistonde så det var behövligt. Svettig som få blev jag. Men imorn, då ska vi köra igen! =) Egentligen tycker jag inte att crosstrainern är lika mycket konditionsträning som det är att springa. Det är ju mest segt i benen liksom... Fast jag märkte idag att jag var ju rejält flåsig och hade hög puls så nån effekt måste det ju ha. Tydligen var det jobbigt också eftersom jag var så väldigt svettig. Hahah... Jo. det var jobbigt. Meskörde inte! Då hade jag ju lika gärna kunnat va hemma.. =)

Förresten är jag fortfarande stel som en pinne och har ont i ryggen... Eller dte är värst när jag suttit still och ska röra mig igen, annars går det rätt bra. Imorn och hela helgen ska jag jobba... Det ser jag inte fram emot med den här ryggen... Men men, så e det!

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, tzatziki, 2 st omega3
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja, 2 st omega3
Efter träning: Proteindrink
Middag: Pastasallad på fullkornspasta, skinka, ruccola, rödlök, tomat, balsamvinäger, soltorkade tomater
Kväll: Proteindrink, 2 st Pepsi Max, 2 st omega 3

Motion: Promenad 45 min, Crosstrainer 45 min

Kommentarer
Postat av: Anna

Tsatziki levde jag på när jag bodde i Aten... Så himla gott! Får nog fixa en omgång till nästa veckas matlådor :)!

2008-04-17 @ 20:43:37
URL: http://fitnezz.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0