Idag är jag inte på topp....

Fy... Idag har jag mått riktigt dåligt. Rejäl huvudvärk, tjock i halsen och fruktansvärt trött... Hoppas jag inte håller på bli sjuk... Det passar inte riktit in i min plan. Vet inte om det hänger ihop med att jag sov så dåligt i natt. Först kunde jag inte somna och sen sov jag jätteoroligt. Vaknade mitt i natten och trodde att nån okänd låg brevid mig så jag sprang upp på toan invirad i täcket och tog på mig lite kläder för att jag inte ville att den personen skulle se mig naken... Sen tog det ett tag innan jag insåg och tordes ta av mig kläderna också... Så knäppt det kan bli ibland... Jag kan få för mig så tokiga saker när jag sover.

Ja, har inte rört mig många meter idag. Har inte ens gått ut. Funderade ett tag p att ta en liten promenad nu på kvällen men bestämde mig för att läsa lite istället. Det var nog tur det för en liten stund efter vräkte det ner regn och blixtrade och åskade för fullt... Det gör det fortfarande. Ser allting härifrån fönstret. Näe, längsta jag har varit idag är ut till köket och det är i rummet brevid... är väldigt sugen på godis... Får se om jag gör slag i saken eller inte... Fast jag tycker ju att det är lite onödigt att köpa så här sent... Bättre att äta en hel dag och få njuta längre tid... =P But you know what they say (eller jag säger så i alla fall) godis och glass är ju den bästa medicinen... =P

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Usch sjuk är jag med. vart det en månad ungefär...

2008-08-13 @ 20:47:02
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Bella Eklund

Har kännt mig precis likadan idag. Usch så hemskt det är med sånt där illamående... Jag hade mer än gärna legat hemma och vilat också, men jag har tyvärr inte kunnat pga jobbet mm. Hoppas du blir bättre, du får klämma i dig massa vitaminer and stuff. Det hjälper (förhoppningsvis) till, jag inbillar mig det iaf.. ;) thihi



Kram och krya på dig!

2008-08-13 @ 22:07:11
Postat av: Käza

Gud, vad härligt med insperation :)

2008-08-14 @ 01:55:17
URL: http://kajalla.blogg.se/
Postat av: Cicci

Njae, dieter och pulver behöver gör jag väl inte egentligen men tänkte mig en kickstart efter semestern och gå ned till vikten före semestertider och förkylning! Är liksom rädd att tappa greppet och att det ska gå för långt, vill behålla formen!

2008-08-14 @ 07:55:23
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Anonym

Urscha, hoppas du inte blir sjuk. Krya på dig

2008-08-14 @ 07:57:05
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Emelie

aah, nej jag litar heller inte dessa kontroller. Men om man nu ska göra en så är samma mätningssätt bäst! :)



Inte kul att må sådär :( Godis brukar nästan alltid hjälpa ;)

2008-08-14 @ 13:27:23
URL: http://emelieullberg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Gud vad jag har saknat din blogg! Du var den som skrev mest med hjärta och hjärna. Har själv tagit bort min egen nu (Laddaskafferiet) blev obehagligt att ha den och flera i min lilla by blev stalkers.

Kram på dig och hoppas du får en kanon helg!

2008-08-14 @ 19:11:21
Postat av: Johanna

Åsa: åååå... jag har saknat din blogg... De gånger jag själv tagit en paus eller funderat på att sluta har det varit av samma anledning... jag har misstänkt att personer i min närhet läst bloggen... Vet inte riktigt om det stämmer eller inte. Skulle i alla fall väldigt gärna vilja att du bloggade igen! =)

2008-08-14 @ 19:29:20
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt vad jag vill! En sak är säker, jag vill inte gå ner mer i vikt. Utan känna att jag hittar en balans och kan hålla mig i den goda form jag är nu. Ett kilo eller två extra skulle väl inte skada. Men samtidigt har jag blivit lite "rädd" för att gå upp. (Tror att jag ska spåra ur) :(

2008-08-14 @ 20:31:58
URL: http://malinhalsofreaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0