I'm back.... I think...

Jahapp... nu har jag öppnat min blogg igen då... Blev lite less där ett tag så då stängdes den ner en stund. Less på vad kan man ju fråga sig... ja, jag vet inte riktigt. Kanske mest less på mig själv. Ja, under den här tiden har jag inte rört en fena... Eller jo kanske armen och munnen då för jag har ju fört enorma mängder mat, godis, glass och alkohol till munnen. Mycket fest, mycket onyttigt, mycket badande. Var uppe på Piteå Dansar och Ler för första gången nånsin. Grymt kul. Blev visst en 4-dagars där! =D Planerar redan för nästa år... Nu är solen tac och lovborta igen så man kan ägna sig åt lite viktiga grejer. Imorn har jag slutprov i en av sommarkurserna och egentligen är det väl plugga jag borde göra, men vad passar väl då bättre än att blogga. Man görju allt för att inte titta i böckerna ;D

I förrgår masade jag mig äntligen till gymet igen. Axlar och biceps. Grymt pass. Igår tränade jag med exet. Bröst och Triceps, också helt okej. Eftersom jag inte tränat på vad man kan kalla evigheters evighet så har jag ont i nästan hela överkroppen nu... Men det är lite skönt och jag får skylla mig själv. Lite träningsvärk tycker jag om, men det här är lite väl. Idag skulle jag köra lite kondition tänkte jag (men det var nära att jag hängde med grannen ner och köpte godis istället) och det gick bättre än förväntat särskilt med tanke på att jag ätit rätt nära inpå och att jag inte kört någe mycket kondition över huvudtaget innan. 7 km utan håll och inte särskilt jobbigt. Jag är helt klart nöjd. Imorn ska jag träna med exet igen så ska han kika om jag gör rätt i ryggövningarna och förhoppningsvis komma med lite tips eftersom jag fått tillsägelse att jag gör fel och dessutom inte får nån kontakt...

Förresten... Det här har jag tänkt på länge så lika bra att jag tar det nu... Läste ni senaste Body? Jag tror jag höll på skratta ihjäl mig faktiskt. Där är det nån med riktigt bra humor! =D Läs "handbok för hoppfulla - Initierade tips om att börja tävla i Body Fitness"... Ja, det finns ju många som bloggar om vägen till nån fitness-tävling och dte är ju intressant läsning men den där artikeln träffade ju mitt i prick! hihi, punkt 9. Eventuell träna lite också. Inte för att min blogg är särskilt bra heller... Jag ska iaf inte tävla i nån tävling utan skriver mest ner saker och ting för att se hur det går för mig själv och faktiskt så tycker jag det funkar rätt bra... Liiiite lättare att inte vräka i sig allt för mycket mat och godis, lite kul e det att skriva ner att man tränat och inte bara slöat, och sen är det ju väldigt bra att kunna gå tillbaka och kolla också. Dessutom får man lite pepp och inspiration också. Nej... åter till pluggandet. Håll tummarna imorn!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ahh nice! :) vart är du ifrån då?

2008-08-07 @ 22:13:17
URL: http://emelieullberg.blogspot.com
Postat av: Emelie

Okej. haha inte den ösigaste staden precis. Men pdol funkar :)

2008-08-07 @ 22:31:46
URL: http://emelieullberg.blogspot.com
Postat av: mialena

Hej hallå där var du igen, vad kul! Saknade dig när du var borta. Lycka till med pluggandet - jag tyckte det gick allra bäst på nätterna :)

2008-08-08 @ 00:33:38
URL: http://mialena.blogspot.com
Postat av: Madelene

skönt att du är tillbaka =) man måste ju ha svackor för att kunna vara på topp, eller hur? =)



lycka till på provet!



(lush har shampoo på flaska också)

2008-08-08 @ 07:14:35
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Sinne

Ja jag hoppas verkligen att det kommer lite till värme innan hösten! Skoj att du är tillbaka :) Sen jag började jobba har jag inte tränat en ändå gång, och det är över två månader sen haha. Och allt skit som åkt ner i magen ska vi inte ens tala om :)

2008-08-08 @ 11:23:47
URL: http://siinne.blogg.se/
Postat av: kattis

kul att du e tillbaka igen, har saknat dina inlägg! Att ta en paus låter som ett bra väl, som du behövde!!! KRam

2008-08-08 @ 16:20:44
Postat av: Johanna

Kattis: Kommer inte du tillbaka då?

2008-08-08 @ 17:43:12
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack så mycket! Det känns jätte skönt.. Läste också "handbok för hoppfulla" och jag håller med dig. Det var ironi när den är som bäst! :)

2008-08-10 @ 17:10:54
URL: http://malinhalsofreaket.blogg.se/
Postat av: Cicci

Kul att du är tillbaka!

2008-08-11 @ 10:30:24
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0