Skönt att få röra på sig lite igen!

Nu har jag nyss kommit hem från en härlig promenad med grannen. Kände att det var dax att röra lite på mig så jag gick med henne till jobbet och hon tog en liten extrasväng så att det blev längre. jag var ute i en timme ganska precis. Försökte mig på att gå en sväng imorse också men på en gång nästan så började det regna så jag fick vända hem. trist trist, även om dtevar rätt behagligt regn.

Jag känner mig faktiskt bättre nu. Rätt så mycket bättre också. Känns som vanligt förutom at jag nu även har lite snor i näsan och kan hosta till lite ibland. Funderar på om jag kanske ska ta mig ett lugnt träningspass imorn. Jag har ju bara legat hemma och ätit godis de senaste veckorna. ingen skärpning alls. Idag skräpte jag mig i alla fall och nu ska jag försöka hpålla mig ifrån godis så mycket som möjligt... Eller ja, helt ifrån vill jag ju inte va... Gått upp har jag också... Nu väller det över jeansen och det känns inte alls någe kul, men det var väl väntat... Förhoppningsvis så försvinner det framöver! =)

Stressigt nu. Jag flyttar på fredag och har en miljon saker att göra innan dess... Därför, och i brist på motivation, blir dte lite bloggande.

Kommentarer
Postat av: Dencha

Oj, flyttar du ifrån våran stad ??

Lycka till då! Får helt enkelt fira födelsedag själv ser det ut som ;)

Förresten...

Jag börjar nästan bli lite rik nu :D

2008-08-19 @ 00:19:20
Postat av: Madelene

vart ska du flytta då?



ja de här me att de väller över känns alltid hemskt.. ett av mina mål är på nått sätt att träna så att det inte väller över även när jag har ett litet uppehåll. Att jag ska få nån slags GRUNDfast mage.. haha.. får se om de nånsin kommer hända :)

2008-08-19 @ 07:15:15
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dencha: Japp... Nu ha jag varit här i 3 år så det är dax att röra sig. Sen finns dte inget bra jag kan läsa på skolan här heller. Hur blir du rik då? jag måste ju få lite tips....

2008-08-19 @ 09:30:58
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: carolina

jag tycker ändå du är positiv :) och idag ska jag också ut på en efterlängtad långpromenad :)

2008-08-19 @ 14:08:43
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Dencha

Det var löjligt enkelt faktiskt. Jag skaffade ett jobb som gav mig massor med mer pengar i månaden. Fast jag fortsatte leva som jag brukar :p Kan ju tilläggas att med rik för mig, så menar jag att jag utan alltför stora offer faktiskt kan köpa saker jag vill ha utan att spara i nåt år för det :D

Så skaffa ett jobb som ger skitbra betalt så löser det sig :D

2008-08-19 @ 20:45:09
Postat av: Ebba

Hoppas flytten går bra =)

2008-08-20 @ 11:19:49
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: msfatso

I´m with you.. Vardag och rutiner ska vara botemedlet.. och ja. att väcka bloggen till liv ;)

härligt med flytt!

2008-08-20 @ 12:44:30
URL: http://msfatso.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ja visst är lägenheten fin? Jag är väldigt nöjd över den faktiskt! Det mesta känns väldigt bra med flytten så det är skönt:) Har du begett dig till Götet ännu?

2008-08-20 @ 18:01:48
URL: http://magdalena.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Tack! :) Det är riktigt roligt att springa nu! Tiderna blir bara bättre och kroppen är stark! Hur går det med din träning?

2008-08-20 @ 21:04:51
URL: http://malinhalsofreaket.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag vilar också på, o har faktiskt blivit lite sjuk. Hoppas du friskar till dig, så energin finns till att flytta!! O ha kul!

.. o sen lite till o träna också om du känner dig redo att komma igång!

Jag väntar lite till :D

KRam

2008-08-21 @ 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0