Framme i winter wonderland...

Efter 12 timmar sittabndes på tåget och en timme i bil så är jag äntligen hemma hos mina föräldrar... Åt litye frukost först ocih sen la jag mig och sov några timmar för det blev inte så mycket sovet på tåget tyvärr. Annars har jag mest tagit det lugnt idag. Sååå skönt att va här... Trots att det var 21 graders skillnad från när jag åkte igår... Gick från + 7 grader när jag åkte till - 14 grader när jag kom fram. Men lika glad är jag för det. Jag och syrran har varit ute och gått med vovven.... Tydligen har jag fått plufsiga kinder (och mage och rygg också misstänker jag) tyckte de här... Men det var väl inte direkt ov'äntat... Godis i stora lass har väl den effekten... xD

Kommentarer
Postat av: Eviseen

Varifrån är dina föräldrar, var e du uppvuxen? De låter som de e långt upp!



Själv har ja oxå landat hemma i sthlm för o fira jul. SKÖNT med lov!!!



Mys på!!

2008-12-21 @ 10:15:55
Postat av: Johanna

Eviseen: Jämtland, 60 mil längre upp än Stockholm! ;)

2008-12-21 @ 17:02:02
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Cicci

Oj ... sa de rakt ut til dig att du fått pluffsiga kinder!? Kul att höra liksom än fast man förstås känner det själv!

Trevlig jul på dig! =)

2008-12-21 @ 21:05:33
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Emelie

Ohh! inte ens vi här har -14 grader än! :) Hur långa är dagarna? Här är dom väl sådär 4 timmar ljust

2008-12-22 @ 14:12:27
URL: http://emelieullberg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0