Fredag - promenad i höst/vinter-mörkret

Blev ingen träning idag... Har redan tränat igenom kroppen den här veckan ju i och med att jag inte kört nån kondition alls... Fast har ont i huvvet så är inte så sugen på att göra det heller... men det blev en promenad i alla fall. Riktigt behaglig faktiskt. Måste börja gå mer. Det är ju sååå skönt. Förresten, en bra grej... jag har inte alls varit sugen på godis de här veckan... fast satt och funderad epå det bra länge ikväll om jag skulle köpa det... för "det var ju ändå helg"... men inget godis blev det... kanske blir senare under helgen...

Frukost: knäckemackor med keso
Lunch: Pasta med tomat/vinsås och massa olika skaldjur. Sallad
Mellanmål: kesella och fun light
Middag: Taconötfärs med pasta

Motion: promenad 50 min

Kommentarer
Postat av: overallt

Nu drar snart Norrköping Streetstyle igång! Glöm inte och kolla in, vi i Norrköping kan också! ;)

2008-12-05 @ 22:06:10
URL: http://overallt.blogg.se/
Postat av: sabina

ja e ju helg ju

2008-12-06 @ 12:23:20
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0