Jag är inte död!

... även fast det kanske verkat som det... Har bara haft sjukt mycket på sistonde. Eller nu ljög jag. Jag hade sjukt mycket fram tills fredag förmiddag. I torsdags var jag på skolan i 16,5 timmar... Från 8 på morgonen till halv 1 på natten... Var inställd på att fortsätta likadant ett tag till, men så fick jag reda på att det inte blev så på fredag förmiddag och luften gick som ur mig. Sen dess har jag nte gjort nånting. Inte rört mig en meter. Mest varit hemma och slöat, ätit godis, pepparkaksdeg och pizza. Sovit en massa också, till halv 1 idag. Sååå skönt. Så nu känner jag mig faktiskt rätt utvilad och fit for fight igen... Imorn tänkte jag träna. Har haft så mycket plaer för vad jag skull eha gjort i helgen men inget har blivit av. Bara tagit det lugnt. Sååååååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har inte gjort något vettigt alls i helgen, så jäkla skönt!

2008-12-15 @ 11:19:15
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0