Lördag - försöker lära mig den rätta tekniken

idag så tränad ejag och roomien och försökte följa instruktionerna som vi fick när vi hade genomgång. Himla svårt att komma ihåg faktiskt. Vi tyckte väl båda att det var lite så där... men det tar väl ett tag att vänja sig. Kändes bra ibland och ibland mest knepigt. Kändes ju lätt på det mesta och rätt segt. Ja, man vänjer sig väl. Gäller bara att komma in i det oc lära sig tekniken antar jag... Sen så kan man bli stark igen! XD Så mycket roligare ju när det smärtar ordentligt ju. men det smärtar nog bättre om man gör rätt än om man gör fel!

Sovmorgon idag och gud var skönt det var. Mycket välbehövligt.Blev en liten morgonpromenad också, de är ju väldigt sällsynta annars, men det var rätt härligt. jag var väl inspirerad efter gårdagens promenad eller nått! =) annars är det bara plugg som gäller hela kvällen. Skulle ha haft gruppmöte idag men 2 gruppmedlemmar struntade i det. Ska ha ett annat imorn och den ena verkar strunta i det igen. Man kan ju verkligen undra över vad folk har för arbetsmoral egentligen... Jag blir så less. Lägger in ett kort på mig innan träningen,

Frukost: knäckemackor med keso
Mellanmål: Kesella med fun light
Efter träning: proteindrink
Middag: pastasallad med pasta, kyckling, ruccola, soltorkade tomater, tomat, rödlök, pesto
Kväll: kesella och fun light

Motion: morgonpromenad 40 min
Rygg & Biceps: 3 x latsdrag 42kg, 3 x latsdrag smalt grepp 42 kg, 3 x rodd 35 kg, 3 x hantelrodd 11 kg, 3 x ryggresningar, 3 x preacher curl 18 kg, 3 x hanetlcurl 7 kg, 3 x liggande bicepscurl i cablemaskinen.

Kommentarer
Postat av: Emil

Hur många reps kör du i varje set?

Någon anledning till varför så många set under ett och samma träningspass? =)



Ser bra ut tjejen! Nu kör vi ända in i mål! Bara 8 veckor kvar(med undantag för julafton då)



2008-12-06 @ 23:31:32
URL: http://hempo.blogg.se/
Postat av: emelie

satt mig ner och uppdaterat mig på din blogg!! =) gillar den!

snygg bild, snygg form!!

2008-12-07 @ 13:12:49
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Anna Jansson

Gillar dina byxor, var har du köpt dem?

2008-12-07 @ 13:38:20
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0