Måndag - I'm back...

japp... efter en superbra helg är jag nu tillbaka hemma och har mer motivation än innan. Ikväll har jag besökt gymet okså ochdet gick jättebra vilket var roligt. Fick superbra kontakt och var riktigt peppad att ta i. Så ska det va! =) Imorn ska jag upp tidigt och springa lite. Bra att få det överstökat. Vi har nämligen sjukt mycket att göra i skolan och jag ska även på anställningsintervju imorn... Håll tummarna... Nu måste jag sova om jag ska orka upp...

Frukost: knäckemackor med keso på
Lunch: Pastasallad med kyckling, pasta, ryccola, rödlök, tomat, soltorkad tomat, pesto
Middag: Lax, fullkornsbulgur, sweetchili-sås
Efter träning: proteindrink

Motion: Axlar & Triceps: 3 x press bakom nacken i smith 23,5 kg, 3 x axelpress 30 kg, 3 x sidolyft med hantel 7 kg, 3 x baksida axel med hantel 7 kg, 3 x drag till hakan, 19,5-22 kg i superset med 3 x pushdown 40 kg, 3 x sittande sidolyft med hantel 5 kg i superset med 3 x fransk press 19,5 kg, 3 x rep över huvudet 30 kg

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Är alltid så skönt att ha tränat på morgonen om man har mycket att göra på morgonen! Fattar inte hur du hinner med allt? Är galet impad:)

2008-12-02 @ 09:55:53
URL: http://www.maer.devote.se
Postat av: Cicci

Ha ha! Ingen tacosfärs!? Vad har hänt =P

2008-12-02 @ 12:38:09
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0