Onsdag - skadeskjuten kråka med träningsvärk

Jag mår verkligen som en skadeskjuten kråka idag. Mitt huvve gör så ont att jag öskar att det skulle trilla av istället. Mina öron gör ont. Min käke gör ont och känns som om den är stelopererad. Min näsa känns litegrann. Kanske är det en förkylning som smyger sig på? Eller så är det den fruktade öroninflammationen igen. Jag har i alla fall preparerat med örondroppar hela kvällen igår och dan idag. Hoppas verkligen att det går över. Jag känner mig helkonstig. jag vill inet bli sjuk! jag vill inte bli sjuk Jag vill inte bli sjuk! jag vill inte bli sjuk!

Ja, som jag nämde nedan så har jag träningsvärk. Rejäl tränigsvärk... Särskilt i ländryggen, trots att jag inte tränade på det ultimata sättet vilket jag fick lära mig idag. Triceps och axlarna känns dessutom förtfarande... ja, mankan även säga att jag har träningsvärk överallt förutom i benen och bröstmusklerna... Nice! Flitigt tränat med andra ord.

Idag hade jag förresten sjukt ont i magen mellan 4-6... Riktigt ont gjorde det. När jag kom hem upptäckte jag varför... För att jag var så hungrig så klart. had eju inte käkat nått mellanmål. Men det rådde jag bot på snabbt... Gud vad gott det var med mat!

Frukost: knäckemackor med keso
Lunch: tomatsoppa med kyckling och kesella, knäckemacka, morötter
Middag: taconötfärs, pasta, ruccola, tomat, soltorkade tomater, rödlök
Kväll: Kesella, fun light

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hmmm inte skoj ... hoppas inte det är nån sjukdomsförkylning och elände! Härligt med träningsvärk ibland =)

2008-12-04 @ 19:36:55
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Sara

det enda som stoppar sjukdom för mig när jag känner att det kommer krypande är - träna träna träna ... mkt kondition så du svettar ut allt och tänker på allt annat än de som skulle kunna vara "sjuk-symtom".



Lycka till!

2008-12-04 @ 22:28:26
URL: http://elitmotionaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0