Söndag - softardag

Japp... idag har det inte blivit många knop gjorde... Jag och roomien började dagen med en morgonpromenad. Skulle kika om julmarknaden öppnat och strosade förbi Svenska mässan för att se om vi skulle se några biffar... tyvärr inte. Vi bestämde att vi skulle gå på fitnessfestivalen nästa år. Skoj att kika ju... i alla fall så avslutade vi våran promme med lite handligt på Willys... Köttet började nämligen sina här hemma... Men nu är lagrena med kyckling, köttfärs, krytbitar m.m. påfyllt... superbra. resten av dagen har jag pluggat, slöat, fått massage och sett på film. Superhärligt! Tyckte jag även var värd en Ben&Jerrys-glass och några godisar på det! Har mått lite illa i omgångar, men gott var det! =)

Motion: Morgonpromenad 45 min

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej Johanna!

Välkommen till min blogg och hämta en utmärkelse!

Kram Cicci

2008-12-08 @ 12:53:15
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0