Tisdag - tv för fulla muggar

Tog mig ut på en morgonpromenad imorse. Riktigt rask sådan. Hujedamig vilket tempo jag hade. Tydligen hade det varit lite kallare i natt för på vissa plättar var det fruset och halt så då var det lite läskigt, men inte slog jag av på farten för det... hade tänkt träna men istället så blev det massa skoljobb tills 9 och sen tv-kväll... Desperate Housewives följt av Gossip Girl... Riktigt bra... Tisdagar är helt klart bästa tv-dagen... Då kommer desperate housewives på tv, the hills, gossip girl, heroes och prison break på datan.. Nu låter jag som värsta tv-nörden... hahah... kanske bara lite i och för sig! =D

Frukost: knäckemacka med keso
Lunch: pastasallad med pasta, kyckling, ruccola, rödlök, soltorkade tomater, pesto
Mellanmål: Kesella med fun light
Sen middag: knäckemackor med makrill i tomatsås

Motion: promenad 45 min

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade gärna gått på promenad men vi ligger på ca 23(!) minus nu:/ Det är för kallt för mina stackars kinder.

Jag missade desperate igår, men då får jag se fram emot reprisen på söndag ist;)

2008-12-10 @ 09:05:30
URL: http://sandrawest.blogspot.com/
Postat av: Bella Eklund

Nu mår jag mkt bättre. Thanx! :)

Säger bara en sak: Drick inte spike shooter!

2008-12-10 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0