Tisdagsträningen gick supder den med =)

Det blev ingen springning imorse. Anledningen? jag har nästan inte sovit nånting på hela natten. kunde aldrig somna och när jag väl gjorde det så vaknade jag 100 ggr, drömde konstigt m.m. och sen har jag legat vaken sen innan 6 så jag blev så hungrig att jag var tvungen att gå upp och äta frukost. När jag ätit så nära inpå går det inte springa för jag får håll på en gång. Istället styrketränade jag och det är jag väldigt glad för eftersom det gick supåerbra. Körde rygg och biceps. Rygg har jag ju alltid haft lite problem med men idag kände jag varenda övning och fick tilloch med kramp i vissa. Superbra ju! jag är sååååå nöjd! hoppas alla pass fortsätter på samma sätt som igår och idag... Nu är jag verkligen peppad. Det är så kul när det går bra! =) Wiiiihoooooo!

Kom en instruktör och tipsade om att jag skulle rulla upp mer på ryggresningarna också. Jag har kört med rak rygg innan. Tog ju snabbare när man gjorde så. Himla bra att han sa till! fast min roomie sa att jag såg väldigt sur ut när han gjorde det men jag var tacksam! =) Alla tips mottages! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0