Torsdag - bröst & ben tränat

Aaaa... Dagen började med en supergod frulle... Verkligen bra det där att man kan gå till gymet och käka hur mycket man vill. det gillar jag! =D Goda mackor också, smakad elite juligt. Annars har jag inte varit så hungrig idag så har inte blivit så rolig mat.

Träning nu ikväll blev det. skulel ha kört kondis men had eingen lust... Känns ju som om jag har en förkylning som är på G... fast iof så tycker jag de brukar försvinna om man kan springa ifrån dem... hihi... men nu had ejag ingen lust. Testade lite träning som vi gjrode på instruktionen istället. Körde man riktigt länge på benpressen blev man ju lite seg i musklerna faktiskt trots att det va lätt. Allt annat kändes bra! Eller bröst gick så där... men ben gick bra så jag är glad ändå! =) Det var ju ett väldigt effektivt pass i alla fall!

Gym-Frulle: Macka med ost och massor med skinka, skinkbitar, fil med müsli och kanel, juice
Lunch: Knäckmackor med makrill i tomatsås, morot, tomat
Mellanmål: kesella med fun light
Middag: Taconötfärs, pasta
Efter träning: Proteindrink

Träning: Bröst & Ben: 3 x bröstpress 45 kg, 3 x sned hantelpress 12-10 kg i superset med 3 x utsida höft 10 kg, 3 x flyes i superset med 3 x stående vadpress 79 kg, 3 x sittande vadpress 30 kg, 3 x benpress 60 kg, 3 x benspark 42 kg i superset med 2 x liggande hacklift 45 kg, 3 x bencurl 30 kg, 3 x sittande bencurl 56 kg

Kommentarer
Postat av: eviseen

Så de va en bra instruktion? Skönt om man får lite extra pepp.



Tänk om man fick gratis frulle på mitt gym... ååååhh de hade ja velat!



Hur gick de på intervju föresten, va var de för jobb?

2008-12-05 @ 08:37:19
URL: http://metrobloggen.se/eviseen
Postat av: Magdalena

Ut och sup med dig i helgen, det är det bästa mot både förkylningar och halsont:D

2008-12-05 @ 10:37:23
URL: http://www.maer.devote.se
Postat av: Anna

ÅH! Frulle på gymet låter så härligt lyxigt!

2008-12-05 @ 11:05:41
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: sabina

bra jobbat tjejen!

2008-12-05 @ 15:05:42
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0