Onsdag - dagarna flyter på...

Träningen idag gick bra... Blev en paus där då vi körde fettmätning mellan rygg och biceps och så lite mer snack än vanligt. Nästa gång ska jag testa att ta den lite tyngre skivstången för den här kändes på gränsen till för lätt, och då har jag ändå precis ökat... Måste komma på lite nya ryggövningar också... omväxling förnöjer heter det ju!.. .

Ja, annars har jag inte gjort så mycket nytta idag. morgonpromenad imorse... Sen så dammsög jag och skurade, städade resten igår mitt i natten... hihi... Duktig va jag i alla fall... Sen så blev det en lång väntan innan vi skulle sola... Efetr det är det enda jag hunnit med att träna och käka middag... Nu håller jag på att tvätta och ska försöka plugga hela kvällen även om det tar emot... ikväll är det ju dessutom Supersize vs Superskinny... I like it! =) Ikväll har jag förresten varit sjukt godissugen... Min granne fick igång mitt begär eftersom vi gick och pratade om godis, glass m.m. när vi var på Ica... men det har inte blivit nått utan istället en pepsi max och en påse läkerol... Fast läkerolen e ju egentligen för att kurera mig då det känns som om jag har en förkylning på ingång... Den får inte sätta klorna i mig!

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, vitaminer, 2 st omega3
Lunch: Rostbiff och fullkornsbulgur
Mellanmål/Innan träning: Kesella, hallon, fun light, 3 st BCAA
Efter träning: 3 st BCAA, proteindrink
Middag: Taconötfärs, pasta, ruccola, tomat, rödlök, soltorkade tomater
Kväll: 1 påse Läkerol Giants, proteindrink, pepsi Max

Motion: Promenad 50 min Styrketräning rygg och biceps (3 x roddmaskin, 3 x latsdrag med smalt grepp, 3 x latsdrag med brett grepp, 3 x annan roddmaskin, 3 x ryggreningar med vikt, 3 x skivstångscurl, 3 x liggande curl mot pannan, 3 x bamsecurl)

Kommentarer
Postat av: Loos

Måste bara fråga, den där taconötfärsen du äter. Blir du aldrig less?

2008-07-17 @ 02:24:48
Postat av: Johanna

Loos: Nja, ibland men inte särskilt ofta... Blir jag less så äter jag nått annat istället. Sen e det så himla smidigt att ha färdigstekt. Blir en lättsam middag när man bara behöver koka lite pasta och skära ågra grönsaker... Micon fixar resten! =)

2008-07-17 @ 07:26:36
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0