Uträttat litegrann och ännu mera kvar...

Sååå... då var jag äntligen hemma igen då. har varit ute på byn höll jag på säga (gamla takterna sitter i antar jag), men stan låter väl bättre och gjort massa ärenden. Skulle ta mig iväg i förmiddas men då fastnad ejag i alla affärer och ägnade mig åt lite shopping istället. Shoppingen resulterade i ett par jeans, en tröja och en klänning för totalt 300 kr! Mycket nice! Sen var jag tvungen att gå hem igen och käka lunch. Skulle egentligen ha haft en huvtröja, men det fanns inga snygga utan dragkedja och såna har jag så många av redan. Min favvo blev tyvärr förstörd när jag satte plant... Vart för slö för att fortsätta gå omkring (med tanke på att jag skulle runt i 4 olika riktningar i stan) så jag tog motorcykeln för att göra mina ärenden... Slöööööttt men behändigt! =)

Nu ska jag sätta igång med pluggandet. Sen när grannen kommer hem vid 4 ska vi iväg och träna. Vet inte riktigt vad jag ska träna... Egentligen är det bröst och kondition på gång men har fortfarande träningsvärk i benen så vet int eom jag pallar. Sen vet jag inte om jag kanske får håll också eftersom jag inte kunde hålla mig ifrån naturgodispåsen som jag köpte på Lidl nyss (som skulle va till helgen)... Dååålig självdisciplin... Blir dte inte det så blir det rygg och biceps... Det visar sig avd jag känenr för då...

Kommentarer
Postat av: kattis

im telling u! Naturgodis en dag, naturgodis varje dag i en vecka :) så är de för mig!



Ja bestämde i söndags, att i helgen, ska ja köpa de me!! o fasen va ja längtar! Men ja åt iof typ 100 g mörk choklad igår :P

2008-07-08 @ 15:22:59
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen
Postat av: kattis

juste: lycka till på träningen idag!

2008-07-08 @ 15:23:20
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen
Postat av: Anonym

Jag var helt sjukt beroende av naturgodis en tid, och eftersom jag jobbar på ica följde det med en liten påse hem nästan varje dag! Helt galet! vill inte tänka på hur mycket pengar som sammanlagt gick åt! Men sen var jag borta från stan ett tag, sen jag kom hem har det varit så enormt mycket bättre! underbart! men förstår verkligen begäret.

2008-07-08 @ 16:32:36
URL: http://johanna1111.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, natutgodis...måste ha nån form av beroende framkallande ämne. Det är helt omöjligt att ens passera den hyllan för mig. :(

2008-07-08 @ 18:16:14
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0