Fredag - slank dit igen...

Haha... fy vad patetisk man är ibland... Igår skrev jag att jag klarade frestesen och idag föll jag dit igen... Vet inte vad det är med mig. Tror faktiskt att det är det att det har gått så bra ett tag nu som gör det... Då tror man att det är okej, fast jag egentligen vet attd et inte är det alls... Men men, idag var jag och kollade på marknad. Såg EMD sjunga och de sög verkligen, Totalt oengagerade med händerna i byxfickorna. Såg även Sonja Aldén och Nordman... men orkade inte kolla på nån av dem... Har suttit på en kompis uteplats i flera timmar och käkat korv med bröd (ger ju noll mättnadskänsla, man kan äta hur många som helst ju) och snackat skit.. Nu ska jag och grannen snart iväg och se på bio, och till det blir det godis... De dåliga valen är inte slut med andra ord... och imorn blir det cider på kvällen...

Ingen träning blev det idag heller. Ska träna imorn istället. 4 ggr den här veckan blir inte fy skam det heller. Däremot åkte jag lite karusell på marknaden... Fyyyy säger jag baa. Var fullkomligt skräckslagen, men lite kul va det... Jag e höjdrädd ju!

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Lunch: Currytorsk, fullkornsbulgur, tomat
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light
På marknaden: 1,5 godisrem
Middag: 6-7 korv med bröd och ketchup
Till bion: godis

Motion: Promenad 75 min (25+50)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Attsingen! Men du, tänk efter. Man har ett liv, varför inte äta lite gott ibland om du känner för det? Jag menar, du är superfin och kan gott äta en godbit utan att trilla av nån pinne!

krama

2008-06-13 @ 20:50:12
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: Madelene

ohhh de som e så kul att åka tivoligrejer..;)







godis MÅSTE man ha när man går på bio :)

2008-06-13 @ 21:50:08
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Tjejen,



Tittade bara in lite, gillar din sida:)



//Karin

2008-06-15 @ 15:43:08
URL: http://www.karinsport.blogspot.com/
Postat av: carolina

min vecka har vart sådär också, skärpt mig några dagar, men ack så svårt det är! nytt förhållande = god mat, massa nya glassar i glassdisken, vinkvällar med vänner osv... äh, ny vecka, nya tag :)

2008-06-15 @ 16:15:39
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0