Lördag - ännu mera utemat...

Dagens träning gick helt okej... jag har ju svårt att få kontakt med ryggen när jag tränar så därför kör jag rätt så lätt för då känns det i alla fall litegrann tillslut... Vet inte om det är rätt eller fel... idag kändes i alla fall alla ryggövnigar, vissa mer än andra. Första rodden va jättebra Brukar köra den som nr 4 vanligtvis men ska börja köra den först för annars är jag så trött när jag kommer dit och får inte till det lika bra... Biceps gick bra. Allting kändes bra. Sen körde jag lite mage också. Har inte tränat den på länge... tycker det är rätt så trist faktiskt.

Förresten... vill ni se nått ni inte ser varje dag så kolla här.

Blev utelunch idag igen. Hade helt glömt bort att jag lovat att gå på stan med grannen när jag jobbat klart. Hade egentligen tänkt gå en långpromenad då men det blev ju inte av men det gör inte så mycket, Får se om jag kommer ut nått ikväll istället. Har varit lite småsugen på att fortsätta min ätardag idag då det egentligen är en kväll och en heldag i följd som är ätardagar enligt mitt matschema... Men det känns för mycket så jag ska försöka hålla mig till en dag i veckan istället. Sen behöver jag knappast mer onyttigt nu...

Frukost
: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Lunch: Pastasallad med pasta, isbergssallad, champinjoner, kräftstjärtar, kallrökt lax, rödlök, soltorkade tomater, vinägrett, cola light
Innan träning: 3 st BCAA
Efter träning: 3 st BCAA, proteindrink, kesella, hallon, fun light
Middag: kyckling, fullkornsbulgur, tzatziki, moröter
Kväll: Proteindrink, 2 st omega3, pepsi max

Motion: Promenad 95 min (25+25+45)
Styrekträning rygg och biceps (crosstrainer 5 min, 3 x roddmaskin, 3 x latsdrag emd smalt grepp, 3 x latsdrag till bröstet, 3 x roddmaskin (annan), 3 x skivstångscurl, 3 x liggande curl mot pannan, 3 x bamsecurl, 3 x benlyft i superset med 2 x magmaskin, 3 x rygglyft)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jag längtar också efter tid och pengar till en riktigt fin häst som passar mig perfekt! Ge mig en färdig utbildning och välbetalt jobb nu tack typ:) Insåg att blogg.se är väldigt mycket bättre än metrobloggen så är tillbaks där för alltid nu skulle jag tro!

2008-06-28 @ 20:17:40
URL: http://magdalena.blogg.se/
Postat av: Åsa

Om du har ångest över att du ätit onyttigt ska jag medela att hade du sett den mängd chips och annat skräp jag stoppade i mig igår. Hade du kunnat skratta åt de lilla du åt. du milde, va man får i sig säger jag bara Alkohol är lömskt

2008-06-29 @ 09:34:02
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/
Postat av: Lee

Hej. Undrar om du märker någon effekt efter att du börjat med BCAA?

2008-06-29 @ 10:10:10
Postat av: Johanna

Lee: eftersom jag inte ätit optimalt under den tiden jag tagit det så vet jag faktiskt inte... svårt att jämföra då... sen har jag inte varit tillbaka och mätt fettet någe mer så vet inte om jag tappat muskler heller. men tycker att jag får som en liten energikick när jag tränar...

2008-06-29 @ 16:07:58
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Madelene

oj.. ja du. jag kan försöka förklara det sen... det är lite mycket att skriva och jag måste rusa =) tar de sen! =) bye!





vad fan är BCAA?? =) kram

2008-06-29 @ 16:25:27
URL: http://http:/mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Anna

Har du sett att du är Junis träningsblogg? Tjoho!

2008-06-29 @ 17:38:49
URL: http://fitnezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0