Söndag - aktiv vilodag

Va fundersam på om det skulle bli en långpromenad som jag hade planerat efter jobbet eller om jag va tvungen att gå och ställa mig på crosstrainern på gymet... Som tur va så slutade det regna och sken upp precis när jag slutade så det blev det förstnämnda! superhärligt var det även om temperaturen varierade rätt mycket... Kokhett ena stunden till halvkallt andra... Vilodag idag med andra ord, men rörde på mig i alla fall... För övrigt har jag grym träningsvärk i rumpa och ben (minus vaderna) och även magen,,, Rör jag lite på armarna kan jag nog känna lite i ryggen också! I like it! =)

Jobbsöndag innebär ju även våran traditionella söndagsfrukost på jobbet... Vitlöksbaguetterna är numera utbytta till såna där halvgräddade minibaguetter (som man bara slänger in i ugnen i 8 min så e de klara sen) med fullkorn, tror jag... Det är i alla fall supergott och väldigt trevligt! =)

Såg precis att det blivit tråkigt här med bara dagsrapporter... Ska bättra mig!

Har två roliga nyheter... Jag har fått en lägenhet i min nya stad till hösten. Kommer att dela på en trea med två kompisar. Den ligger centralt och nära skolan... Superbra =) Måste visserligen betala hyra för en del av juli också, men det gör inget... Sen har jag tydligen blivit utnämnd till månadens träningsblogg på träningskompisen.se också... Roligt roligt!

Frukost (8:00): Keso, vitaminer, 2 st omega3
Frukost (11:00): 2,5 minigabuetter med smör, ost och skinka
Mellanmål (15:30): Kesella, hallon, fun light, pepsi max
Middag: Taconötfärs, pasta, ruccola, tomat, rödlök, soltorkade tomater, 2 st omega3
Kväll: Jordgubbar, proteindrink

Motion: Promenad 120 min (25+95)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Måste göra tacosnötfärs någon dag, du äter ju det jämt och det låter så gott. Tacos är sjukt gott! Tycker inte alls det är tråkigt med dagsrapporter, här vet man liksom vad man får ha ha!

2008-06-29 @ 21:56:04
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Beagelius

Fossil Fuel är vaniljglass med en MASSA browniebitar och chokladsvirvlar, plus en massa chokladdinousarier. Helt sjukt gott!! :)

2008-06-29 @ 22:04:23
Postat av: Carolina

vad jag som skrev kommentaren ovan, satt vid min systers dator, haha ;)

2008-06-29 @ 22:05:15
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0