Still alive!

Nu sitter jag här och bloggar på min alldeles nya och fina laptop! =) Införskaffade den igår och jag är mycket nöjd... tyvrr fick jag lite problem med internet så jag har varit internetlös fram tills nu typ... men äntligen kan jag surfa igen!!! =)

Helgen har varit bra... Fredagen va klart roligast. Igår skaffade jag dator, gick på stan en sväng och sen va det fest på kvällen... men det blev relativt lugnt eftersom jag skulle upp och jobba idag. det var bartömning på kåren och vi satt utanför där hela kvällen och drack. jätteroligt var det... men skippade Kåren sen och drog till ett ställe på stan istället... Skoj skoj,,, var såååå seg imrose. Sjukt trött... skulle skriva lite på datan på jobbet men kund einte skriva rätt eftersom mina ögon bara föll ihop hela tiden.. Lite pinsamt när nån sitter brevid och glor... har varit ut på Strömsholmstävlingarna idag, men var aldrig in på själva tävlingarna utan gick runt utanför. Blir såååå sugen på att ha häst och tävla igen... I love it!!! men dte får bli sen när jag blir miljonär... =) Nu ska jag ladda ner lite nödvändiga grejer till min nya, fina dator.. Idag har jag ätardag förresten, igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0