Blir ingen träning men mycket annat idag...

image97Idag är det vilodag... Känns faktiskt rätt skönt men antar attd et kommer krypa lite i benen senare idag... Istället ska jag passa på att göra lite andra vettiga grejer... Till exempel gå på stan och köpa mig en ny mascara, omega3 och säga upp lägenheten... Eller ja, allt det kan jag egentligen göra i huset brevid... Ska passa på att tvätta också. Har inet tvättat på evigheter så alla mina träningslinnen e slut så har fått använda anliga slit och släng-kläder på sistonde....

Har i alla fall hunnit med en hä'rligt morgonpromenad nu på morgonen. Är typ den enda solen jag får på mig i finvädret i och med att jag sitter inne och pluggar hela dagarna,... Alldeles likblek är jag, inte en gnutta solbränd över huvudtaget... Men men, brukar få färg rätt lätt om jag väl är ute i solen fast tycker det e rätt trist att sola.

Vill gärna veta hur det ska bli i sommar också... Har ju inget jobb alls... Lite panik... och inte har jag fått veta om jag får läsa språk på vuxenutbildningen heller men antar att jag inte får eftersom de ville ha losers där... Hade velat åka upp till mina föräldrar en sväng, bokat en resa  eftersom jag har pengar innestående hos Sterling som försvinner om jag inte bokar innan den 8:e... Men inget kan jag göra när jag inte vet vad som händer i sommar....

Kommentarer
Postat av: Astronauten

KOLLA GÄRNA IN MINA BILDER!

2008-05-29 @ 10:35:22
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Freke

jo jag hoppas verkligen det,, kommer ju inte i mina kläder så jag måste ändå ta tag i det,, men det kommer hoppas jag bara segt att det inte finns någon vilja längre..

2008-05-29 @ 10:48:44
Postat av: Cicci

Åh, snyggt hår du har. Lååångt och rakt =)

2008-05-29 @ 11:20:16
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Anna

Jag gjorde en fuling och lämnade en hög med tvätt till min stackars mamma. Inga vuxenpoäng där inte..

2008-05-29 @ 13:46:21
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Madelene

loosers?.....

2008-05-29 @ 19:57:35
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0