Fredag - kört motorcykel =D

Aaaa! Då va första längre turen med motorcykeln avklarad. Härligt härligt! har varit till Katrineholm en sväng så allt som allt har jag väl avverkat en 22-23 mil idag. Roligt! Väl där så fick man ta vad som bjöds vilket var supergoda mackor med getost och andra pålägg... Mycket gott! Lite fusk med maten, men mig gör dte inget. Jag är så duktig ändå! =)

Träningen idag gick riktigt bra. Framsida ben och vader. Körde med mina ynkliga 20 kg på hackliften men körde sakta och kontrollerat så blev lite trött av dte i alla fall och det bästa av allt var ju så klart inget ryggont. La till lite utfallsgång till schemat också. Har nog tagit för långa kliv innan för idag tog det mycket bättre och då tog jag kortare steg. Tänkte köra lite kondition image86efter, men det ville inte benen... De var allt för trötta...

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso, omega3, vitaminer
Efter träning: Proteindrink
Lunch: Kyckling, bulgur, senapsdressing, morötter, tomat
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja
Middag: 3 mjuka mackor med smör, getost, salami och tomat
Kväll: Proteindrink, 2 st omega3

Motion: Promenad 50 min
Stryrketräning framsida ben och vader (Crosstrainer 5 min, 4 x benpress, 4 x vader i benpressen, 2 x utfallsgång med hantlar, 3 x hacklift, 4 x bensparkm 3 x stående vadpress, Springa drygt 1 km)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du ser! Fredagen blev bättre! :D
Å idag är de Lördag å solen skiner!
Hoppas du får en kanon dag tjejen.
Kram

2008-05-10 @ 08:39:22
URL: http://www.laddaskafferiet.blogg.se
Postat av: Emma

Vilka biceps du ligger inne med! Snyggt jobbat tjejen!!

2008-05-11 @ 10:57:13
URL: http://emmastraningsdagbok.blogg.se
Postat av: Madelene

nice mage =)

2008-05-11 @ 17:43:43
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Freke

Snygg bild ;)
Nice form,, jag e också i form,, RUND:D

2008-05-12 @ 16:00:38

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0