Onsdag - mycket mat, mycket hungrig. =)

Idag har jag haft min äta-mer-dag. Nice nice!!! Fast jag blir hungrigare av den eftersom den, precis som det är tänkte, kickar igång förbränningen. Men dte är mycket mera kolhydrater än de andra dagarna så man blir rejält mätt i magen ett tag! =)

Idag hade jag egentligen tänkt köra kondition men fick den sämsta crosstrainern i hörnet där det varken gick nått intressant tv-program och man inte kunde titta på nått folk heller. Annars har man bra utsikt över de som komme roch går så det kan va lite underhållande... Jag gav upp och körde lite ben istället. Gick helt okej. Min vanliga benpress va trasig så jag fick köra den där man lägger på viktskivor men det gick bra också. Fick till bättre snits på den nu så kanske ska köra den i fortsättningen. Hackliften körde jag på hela 30 kg idag, 10 kg mer än sist... Wooohoo, vilka framsteg. Men det var inga problem alls med ryggen faktiskt vilket var skönt. Skulle behöva mer vikt för benen, men jag tar det sakta men säkert... =) Vill inte göra illa mig någe mer vilket jag vet att jag gör om det är tyngre men om jag tar lite i taget så borde det ju funka tillslut tycker jag. Dumma rygg...

Frukost: Youhurt, fiberhavregryn, keso, 2 st omega3, vitaminer
Mellanmål: Äpple
Lunch: Fullkornsbulgur, kyckling, senapsdressing, cola light
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja
Efter träning: Proteindrink, äpple
Middag: Pastasallad på fullkornspasta, skinka, rödlök, ruccola, körsbärstomater, balsamvinäger
Kväll: Proteindrink

Motion: Promenad 50 min
Styrketräning framsida ben och vader (Crosstrainer 5 min, 4 x benpress, 3 x vader i benpressen, 3 x hacklift lätt, 3 x utfallsgång, 4 x sittande vadpress, 4 x benspark)

Kommentarer
Postat av: Madelene

äh.. skyll inte på att de var en sämst crosstrainer ;) me lite bra musik kan man träna på vilken somhelst ;)

2008-05-14 @ 21:15:04
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Madelene

ja, precis =)så du var ju jätteduktig som stannade =) hade jag tex inte haft musik hade jag bangat direkt ... sån deciplin har jag :P hehe..

2008-05-15 @ 07:06:42
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Cicci

Hej!
Gillar din blogg också, inte hittat till den förrän du kommenterade i min. Lägger till dig i min länklista =)
Ha en bra dag/Cicci

2008-05-15 @ 11:01:10
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Madde

Svar: vad glad jag blev av din kommentar.. jag brukar alltid slå ifrån mig komplimanger direkt.. men din har lixom sjunkit in nu=) så snällt skrivet! Tack!

2008-05-15 @ 11:46:42
URL: http://mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0