Söndag - halvdan matdag idag...

Har jobbat hela dagen idag. Därav matintaget... Va inte särskilt hungrig på eftermiddan så jag skippade cheeseburgarna på donken... Men sen bjöds det på fisk så då tog jag lite. Va jättegott. Egentligen hade jag tänkt skippa kolhydraterna resten av dan för att hålla mig någelunda till mitt kostschema, men lite svårt att bara ta av "det goda" när man bjuds på grejer. Gott va det i alla fall och bra att jag åt för då kunde jag ta en mycket rask långpromenad sen... Satt ute lite här och var också... Va skönt när man väl hade fått upp värmen... Annars tror jag att en ny istid är på väg... känns i alla fall så här idag... och hela helgen faktiskt... Fyyy vad jag har frusit. Har bara tunna jackor kvar här också.

Igår va det ju ätardag... Då slank resten av snickersbitarna ner, godis, subwaymacka, pizza och annat smarrigt.. Min mage är som en ballong nu... Fortfarande...

Frukost 1 (8:00): Keso
Frukost 2 (11:00): 2 fullkornsminibaguetter med smör, ost, salami. 1 ägg med lite kaviar. Te
Lunch/Middag (15:00): Tigerräkor och rödspätta i vitvinssås, ris, champinjon och löksallad. Jordgubbar
Mellanmål (19:00): Kesella, hallon, fun light

Motion: Promenad 120 min (25+95)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0