Torsdag - en helvetesdag!!!

Ojojoj, idag har verkligen inte varit någon trevlig dag... Jag varit alldeles matt, orkeslös och fruktansvärt hungrig hela dan. Köpte till och med en banan vid ett tillfälle, men den förblev oäten så jag har inte fuskat med maten idag heller. Det var väääldigt nära flera gånger dock... Godis, mat, glass och massa saker lockade... Fick ta en dricka för att fylla magen med nått... Vet inte varför jag va så hungrig... Förhoppningsvis är dte väl förbränningen som har hoppat igång eftersom jag åt mer igår... Det är ju tanken i alla fall...

Idag har jag vilodag. Har ju tränat tre dagar på raken så det var verkligen på tiden. Fast jag har inte varit helt förslappad utan det har blivit två promenader, en morgon promenad och en eftermiddagssväng. Sååå skönt i finvädret. Har brönt axlarna lite också...

Har blivit lite dålig uppdatering på sistonde... Jag har haft fullt upp... Men ska skärpa mig!

Frukost: Yougurt, keso, fiberhavregryn, 2 st omega3, vitaminer
Lunch: Kyckling, fullkornsbulgur, morötter, tzatziki
"Mellanmål": Cola light
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja
Middag: Bulgursallad med fullkornsbulgur, lax, ruccola, rödlök, körsbärstomater, balsamvinäger, 2 st omega3
Kväll: Proteindrink

Motion: Promenad 95 min (50+45)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Alla dagar är olika! Imorgon är en ny dag :D
Keep on going!

2008-05-08 @ 20:19:36
URL: http://www.laddaskafferiet.blogg.se
Postat av: Madelene

som jag sagt tidigare, jag tycker du är jätteduktig. fan jag ÄLSKAR bananer! vilken diciplin du har!

2008-05-08 @ 20:28:38
URL: http://mjukvarelse.blogg.se
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

Årets tävling, som du bara inte kan missa, värde c.a. 15000:-

2008-05-08 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0