Torsdag

Har fått en hel del gjort idag, men inte det allra viktigaste... Har tvättat massvis med kläder, varit på stan och tagit en glass/dricka med kompisar, stekt kyckling till några dagar, sagt upp lägenheten, köpt ny mascara och omega3... Men så mycjet å tentan har jag inet skrivit... Jag har försökt, men det har inte kommit så mycket ur min skalle. Ska göra ett ryck till nu innan det är dax att sova... Imorn måste jag kliva upp kl 6 för att jobb och sen väntar den lång dag i skolan. Känns inte så lockand. Det enda jag vill göra är att äta godis. Fattar inte varifrån det här sjuka suget kommer ifrån. Jag tror det är suget från alla månader då jag skulle ha haft mens men inte haft det som har samlats ihop och nu slagit till.. Säkert!

Frukost: Yougurt, fiberhavregryn, keso
Lunch: Currytorsk med tomat, fullkornsbulgur, morot
Mellanmål: Kesella, hallon, fun light, olja, cola light
Middag: Taconötfärs, fullkornspasta, rödlök, ruccola, tomat, soltorkade tomater
Kväll: Proteindrink

Motion: Promenad 50 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0