lång dag...

Vilken lång dag det varit idag... Först var jag på stan i studiesyfte... sen skolan och föreläsning och sen stan igen i shoppingsyfte.... Lyckades hitta en tunika på rea s fick bli en till mig och en likadan til syrran så nu e första julklappen avklarad... Vi ses ju trots allt bara 1 gång per år så är ju ingen större risk att vi går runt brevid varann. det har i alla fall blivit en himla massa gående idag.

Min vad är bättre, ryggen var bättre också tills jag gjorde nån knäpp grej tidigare ikväll... Nu gör den ont igen. Hann inte med nån träning idag och det var kanske lika bra. Får se om det blir nån imorn. Käönns som om jag lika gärna kan vila tills på måndag (jag åker bort fre-sön). Min motivation ligger nere just nu. Inte till träningen utan mer till hela livet vilket ju påverkar träningen... idag fick jag däremot roliga besked... jag fick VG på båda mina tetor jag skrev för några veckor sen, B och A i betyg. I helgens ka jag till Stockholm och kika på dressyr. Världens just nu duktigaste dressyrryttare, Anky, ska komma så det ska bli grymt. Förhoppningsvis kan jag rycka upp mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0