Måndag - skärpa sig lite mer kanske?

idag har jag och roomien varitpå box-pass. Det var helt okej men instruktören va riktigt virrig, men ändå bra. Rejält jobbigt var det. Fast vissa grejer förstår jag miginte på. T.ex. slå 4 slag, kasta sig enr och göra 4 situps, upp och upprepa i ca 2 minuter. Det enda som e jobbigt är ju att resa sig varje gång. Sen tycker jag att detär rätt fascinerande också att det finns folk som ä'r så otroligt klena att slå. Det ser ut som om de tar i för kund och fosterland och ändå så blir dte bara en lien putt på mitsen... jag och roomien körde i alla fall lite bröst efteråt också. Det gick helt okej. Bra när man kan kompromissa så där.

Angående maten så måste jag nog börja följa mitt matschema lite bättre. Avokado och pesto ingår inte i det, men dte är ju så otroligt gott. Den där pastasalladen är verkligen gudomlig.... Lite fetaost till och denhade varit perfekt.....

Frukost: 2 ägg, keso
Lunch: Pastasallad med fullkornspasta, ruccola, kyckling, tomat, rödlök, soltorkade tomater, pesto, avokado
Mellanmål: kesella, fun light
Middag: Taconötfärs, fullkornspasta, ruccola, tomat, rödlök, soltorkade tomater
Efter träning: Proteindrink

Motion: Boxpass 60 min, 3 x bänkpress 40 kg, 3 x nån bröstmaskin 20 kg på varje, 3 x hantelflyes 7 kg

Kommentarer
Postat av: jag

vad dricker du för protein?

2008-11-18 @ 15:54:49
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Cicci

Nja proppmätt blir man ju inte på två ägg & grönsaker men tillräckligt eftersom jag gick å lade mig nån timme senare! Äter alltid maffigast till frukost, lunch och sen mindre till middag. Enligt frukost som en kejsare och middag som en tiggare eller vad det var jag hörde!

2008-11-18 @ 16:00:58
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0