Onsdag - vilodag

japp idag blir det vilodag. Jag har träningsvärk lite överallt... Eller ja, bröst och axlar mestadels. Igår när jag hade tränat skulel för försöka få av mig kläderna så jag kunde duscha och dte var verkligen svårt. Hade noll kraft att dra med i armarna. SportBHn höll jag inte på få av så jag stod länge inne på toan och funderade på om jag skulel gå ut och fråga mina roomies om de kunde hjälpa mig med då fick jag till det. Lika illa, eller kanske värre till och med, var det idag. Får knappt av mig en vanlig tröja ju. Så det är nog bara bra att vila lite. Jag var i alla fall ute på en morgonpromenad imorse, efter mycket velande. När jag väl kom ut var det sååå skönt och jag vill verkligen göra det oftare. Tyvärr har jag inte ritkigt någon bra jacka att gå i så det skulle jag behöva skaffa men har inga pengar heller... *suck*

Jag har släpat med den ena roomien till Lidl idag också. Mitt förråd av kesella/kvarg behövdes fyllas på. Nu är jag 10 förpackningar rikare och så hittad ejag en hel del annat bra också. Den andra roomiens mamma är här ikväll också. Hon håller på gör chokladpussing från scratch just nu, alltså inte på pulver utan the real deal... Jag ska dock inte ha nått. Är inge sugen. Är mest sugen på att bli lite smalare. Gäller att komma ihåg det när det blir tjat om att jag ska ta också =) det blir nog bra. Ikväll är det Grey's anatomy som gäller, men tills dess plugg!

Frukost: 2 ägg, keso
Lunch: kyckling, fullkornsbulgur, senapsdressing, morot
Mellanmål: Kesella med fun light
Middag: Pastasallad med skinka, fullkornspasta, ruccola, tomat, rödlök, fetaost, soltorkade tomater, pesto
Kväll: Proteindrink

Motion; Morgonpromenad 40 min
Vikt: 69,7 kg

Kommentarer
Postat av: mialena

Men då vet du att du tränat ju! Fast det är inte skoj att fastna halvvägs ute ur kläderna förstås ;)

2008-11-19 @ 20:25:36
URL: http://mialena.blogspot.com
Postat av: Cicci

Är den förste att hålla med om att frukosten är kanongod efter morgonpromenaden! Du har det inte lätt med dina roomiesar (läs chokladpudding och godis) du =P Håll ut!

2008-11-19 @ 20:35:46
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Emil

Bra jobbat tjejen! Bara hålla disciplinen uppe!



nu kör vi ända in i mål!

2008-11-19 @ 21:01:50
URL: http://hempo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0