Söndag - produktiv helg, ingen träning

Dagen började med en rask morgonpromenad i finvädret. Superhärligt ju. Jag tycker verkligen om att börja dagen så men tyvärr blir det allt för sällan då jag även är myyyycket förtjust i att sova. Imorn börjar vi skolan kl 10 så får se om jag orkar, och vädret tillåter, kliva upp och gå en sväng imorn också. Skulle eventligen ha gått med på ett Core-pass och ev äöven ett Booty-pass eller sprungit lite idag men mitt sällskap låg livlösa i sängen, soffan och på luftmadrassen tills halv 4 så det blev inget. Eftersom jag inte är förtjust i pass själv så är dte inte direkt nått jag masar mig iväg på om ingen annan tjatar. istället så har jag legat inne och softat och pluggat. Har fått rätt mycket gjort den här helgen trots att vi haft besök.

Blev ingen frukost förrän närmre 12 idag så hela maten blev lite förskjuten. Sen slank det ner lite godis också... Vet inte riktigt varför för jag var inte sugen och det fanns inga av mina favvogodisar men alla andra åt så då åt jag med då... Jaja, shit happens. xD

Frukost: 2 ägg, keso
Lunch: Skinka, fullkornsbulgur, tomat, fetaost
Middag: Taconötfärs, fullkornspasta, tomat, rödlök, ruccola, soltorkade tomater
Kväll: kesella, fun light, ca 50 gr godis

Motion: Morgonpromenad 45 min

Kommentarer
Postat av: jag

varför äter du likadant?

2008-11-17 @ 14:38:46
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0