Tisdag - första träningspasset på länge

Det blev ägg till frukost idag eftersom jag har väldigt många hemma... Ska käka upp dem innan jag börjar med yougurten... Fast tycker jag det funkar bra med äggen kanske jag fortsätter... Vem vet... Inte sugen på nått godis idag i alla fall, bara på pepsi Max men det sprang jag enr och köpte också. Ursäkta om min mat ser lite enformig ut. Jag har inget emot att äta enformigt alls. Jag lessnar sällan på nått jag tycker är gott...

Tog mig iväg till gymet idag. Var riktigt roligt och det gick bra också. Eller ja... Jag hade inte såmycket kraft på slutet. Totalt slut i axelpressen och sista tricepsövningen. Vet inte om det beror på lite mat eller lite träning... Men det kändes i alla fall bra trots att jag var klen... Förhoppningsvis så blir det bättre. Gud vad jobbigt det var. Värst var faktiskt uppvärmningen. Jag räknade varje sekund på den där crosstrainern och det kändes som om det aldrig skulle ta slut ju. Sjukt jobbigt! men det kommer kommer snart igen! Det är jag säker på =)

Frukost: 2 ägg, keso
Lunch: Pastasallad med kyckling, fullkornspasta, ruccola, tomat, rödlök, soltorkade tomater, fetaost, pesto
Mellanmål: Kesella
Efter träning / Middag: proteindrink, tacoköttfärs, fullkornspasta, tomat, roccula, rödlök, soltorkade tomater,
Kväll: Proteindrink

Träning: Axlar & Triceps: 5 min crosstrainer, 3 x press bakom nacken i smithen (23,5 kg, 23, 5 kg, 21 kg) 3 x sidolyft med hantel 7 kg, 3 x baksida med hantel 7 kg, 3 x framåtlyft med hantel 7 kg, 3 x axelpress (25 kg, 25 kg, 20 kg), 3 x liggande fransk press 22 kg, 3 x pushdown 35 kg, 3 x rep över huvudet 30 kg
Vikt: 70,8 kg

Kommentarer
Postat av: evisen

Johanna, hurru, du är stark du!! Kanhända att du är 13 cm längre och 10 kg tyngre än mig, men ändåå!



Snyggt jobbat med träningen. Hoppas de känns fint inombords nu :)



Väger du all mat också?

2008-11-11 @ 22:51:15
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning
Postat av: Anna

Åhh! Jag behöver också bättre struktur! Hej och hå!

2008-11-12 @ 11:51:39
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ha ha, känner igen den där tacofärsen sen tidigare! Men håller med - lika bra & äta det man tycker om!

2008-11-12 @ 20:55:32
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Emil

Lycka till tjejen! Följer dig med spänning!

2008-11-12 @ 22:29:34
URL: http://hempo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0