Trevliga torsdagstraditioner =)

Gymfrukost idag igen... trevlig torsdagstradition det där... och goda grejer har de också. Fil, yougurt, mackor, skinka, ost, grönsake,r juice, ägg m.m. Fast det känns lite konstigt att gå dit bara för att äta, inte tr'na... Hur som helst så fick jag och roomien tider för instruktion också... På onsdag morgon blir det,.. Ska bli kul. Annars har faktisk tinte hänt så mycket... skolan hela dan och sen plugg på kvällen... Imorn kl 5 bär det av till stockholm och Stockholm International Horseshow.... woohoooo! Nån mer som ska dit?

Kommentarer
Postat av: Anna

Buuhuu! Ska till Sthlm men tyvärr inte därför!

2008-11-28 @ 08:09:51
URL: http://annoula.blogg.se/
Postat av: Jennifer

önskat jag gått dit, min kusin red där, skulle velat se henne. Hon är super duktig! Hoppas du hade trevligt!

2008-12-01 @ 21:25:00
Postat av: Johanna

Jennifer: Vadkul.. Vem är det då?

2008-12-01 @ 23:10:53
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hon va visst med i inledningen av det hela, hon hade ensam kommit in och vinkat till publiken, hon heter Cecilia Lundgren.. vet du vem det är?

2008-12-02 @ 18:56:57
Postat av: Johanna

Jennifer: nope, ingen aning... men jag är inte så insatt längre då jag inte hålle rpå själv. Vad hålle rhon på med? hoppning, dressyr?

2008-12-02 @ 20:22:06
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0