Change of plans...

Varför vänta tills imorgon något du kan göra idag? Jag ska omformulera den frågan lite... varför vänta 3 veckor på något du kan göra idag? Jag funderade lite idag... 3 veckor till med den kosthållningen jag har idag (den är jätteknepig) kommer vara förödande så det ärlika bra att göra nått åt saken på en gång. Kommer kanske intebli perfekt, men det är ju i alla fall en början.,,, Så från och med imorgon ska jag äta bättre... idag har jag redan ätit superdåligt. är sugen på de mest knepiga sakerna... Panini, bullar och sånt... I vanliga fall är jag bara sugen på godis och that's it... Nu är hag sugen på "normala" grejer OCH godis... Superkonstigt...

idag har det i alla fall inte blivit nån träning. En liten promenad bara. Jättehärligt i solskenet,,, Det har faktiskt inte blivit så mycket av nått idag, förutom ätande då som det blivit på tok för mycket av (panini, muffins, naturgodis etc.). Jag har suttit hela dan och försökt skriva en grej men inte kommit ågon vart alls... 13 rader på en hel dag... man kan ju undra hur mycket jag skrev på msn på samma tid... och jag som har inlämningar och tenta snart!

Kommentarer
Postat av: sabina

men man måste njuta med ibland! e bara att ta nya tag och se framåt..

njut istället idag och sen ta tag i det sen:)

2008-10-23 @ 08:15:32
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Susanna

Det är nog en smart idé att börja lite lätt nu så går det inte lika tungt sen. Och så länge man får ha sina ätardagar tycker jag att de flesta kostscheman går att härda ut i :)

2008-10-23 @ 08:44:26
URL: http://powersus.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ah jobbiga grejer! Men som dem tidigare skriver. Bra att börja lite smått och vänja kroppen.

Tror du kommer nå ditt mål hur som helst! :) bara köra hårt! kramkram

2008-10-23 @ 12:08:07
URL: http://Emelieullberg.blogspot.com
Postat av: evisen

Det är knepigt när man pluggar. Man sitter mkt själv, och pluggar. Hela dagar kan gå och man är ensam ibland. Och hjärnaktivitet tar MKT energi av hjärnan, och då är de klart man behöver o blir sugen på kolisar!

Men ja hajjar ditt dilemma... Tränar man när man har FULLT i plugget, typ inför en tenta, går ju all energi till de.



MEN! å andra sidan.. Man ska ju inte klaga. Tänk va mkt tid man har att lägga på träning o prommisar o sånt..

vet inte var ja vill komma riktigt, en liten reflektion bara, haha :)



Hoppas dan fortsatte lika bra! Kram

2008-10-23 @ 15:55:47
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning
Postat av: sabina

tack så mkt hjärtat

2008-10-23 @ 18:33:11
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har också varit ute och gått idag, superhärligt i solen! Ja ... kanske bra med en start på bra kosthållning istället för att kickstarta om 3 veckor ... Det är ju ändå lördag idag ;)

2008-10-25 @ 19:01:45
Postat av: Cicci

Jag har också varit ute och gått idag, superhärligt i solen! Ja ... kanske bra med en start på bra kosthållning istället för att kickstarta om 3 veckor ... Det är ju ändå lördag idag ;)

2008-10-25 @ 19:02:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0