Fullt ös medvetslös

Tack för gratulationerna allesammans! Min födelsedag var toppen. förutom att jag var sjukt bakis men kvällen innan var så väldigt rolig så det var det verkligen värt. Det var en toppenkväll... fast tyvärr så bräkte det u ner så jag blev totalt dyngsur på vägen till krogen men vad gör det när man har roligt? Nu har jag så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. På onsdag är dt tenta och jag har inte ens tittat på allt vi ska ha än. Paniken är total. Jag måste dessutom hinna skriva ihop en grej tills på onsdag också... Så som ni kanske förstår har jag inte tid till annat än att plugga just nu. Äter bra gör jag inte heller. Jag är sugen på de mest knepiga saker... Mackor... idag har jag ätit mackor, ni vet såna där dubbelmackor som man gör i mackjärn, till både lunch och middag, plus lite godis. Kvällsfika var tagligatelle med biffar och tomatsås. Som sagt... Knepigt var ordet. Folk börjar göära mig orolig för om jag kanske är gravid men det tror jag verkligen inte och hoppas det inte heller... men som sagt, knepigt!

Kommentarer
Postat av: Evisen

Toast!!! Såna åt jag förra helgen när ja var bakis. Både till frukost, lunch o middag.

Du verkar trivas i den nya staden!!



Ja har också tenta imorrn, lycka till nu. Men frågan är om de GÅR att klara om man inte TITTAT på böckerna? :P

2008-10-28 @ 07:44:46
URL: http://metrobloggen.se/balansotraning
Postat av: Cicci

Mer mackor/energi godissockerkickar så fixar det sig nog! Det kan du styra upp EFTER tentan =P

2008-10-28 @ 17:49:53
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: mialena

Jag har inte hängt med här märker jag. Grattis i efterskott!!! :)

2008-10-28 @ 20:43:30
URL: http://mialena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0