Idag följde hon med, en glädjespridare! =)

Nu tycker jag faktiskt att ni får skärpa er och kommentera lite!!! Visserligen bloggar jag ju inte för kommentarerna eller läsarna utan för att hålla lite koll på mig själv, men dte blir ju så mycket roligare med lite kommentarer. Kommentera mera!

idag fick jag äntligen med mig min roomie till gymet.. ja, alltså min roomie som intetränat en dag i sitt liv. Det var ritkigt roligt och underhållande. Hon försökte bäst hon kunde men det såg väldigt kul ut för det mesta. Imorn ville hon, bengeten, träna triceps för hon såg lite häng och daller där i speglarna... haha, men det ska vi allt göra... Eller hon ska, inte jag. jag har sån sjuk träningsvärk i triceps och mage, även lite i axlarna, sen gårdagen. idag gick det väl lite så där, men samtidigt körde vi ju rygg och det tycker jag aldrig går bra.. Det känns inte så mycket ju... Jag kämpar och försöker få nån kontakt med musklerna men nästintill aldrig känner jag nått. Det är väldigt frustrerande!!!

Dagens pass: 5 min crosstrainer, 3 x latsdrag, 3 x latsdrag smalt grepp, 3 x rodd, 3 x roddmaskin, 3 x skivstångscurl, 3 x liggande curl mot pannan, 3 x rygglyft, 3 x bamsecurl

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Jag tycker man alltid får vänta ett ganska bra tag på resultat om man legat lite på latsidan ett tag!

2008-10-07 @ 23:42:53
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: cicci

Håller med dig, mer kommentarer! Jag läser din blogg ofta men det blir inte mkt kommenterat, får inga på min blogg heller nästan!

2008-10-08 @ 21:01:10
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0