Partyhelgen är över, for now at least... =)

Nu har mitt helgsällskap åkt hem. De missade visserligen tåget med tillslut så kom de iväg. Har haft jätteroligt hela helgen. Vore toppen om de kunde ta sitt förnuft till fånga och flytta hit fast tyvärr så tror jag inte det... De verkar va insnöade på Malmö. Här är det bättre! =)

Helgen har i alla fall inneburit konstant festande typ. Jätteroligt. Lagomt full har jag varit hela helgen också och inge bakis alls, däremot extremt trött eftersom jag nästan inte sovit alls ju. Har blivit en hel del dansande, en hel del förtärande och alkoholhaltiga drycker och en hel del ätande. Tyvärr är vårat golv nu superhalt eftersom någon fick den geniala idén att spruta glansspray på det så att vi kunde glida fram bättre... Därav att en av oss blev halvt invalidiserad också... Kul har det varit i alla fall, men nu blri det nog lugnt ett tag.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha, kul idé med hårsprayen :) Och snygg axelmuskel!

2008-10-06 @ 09:34:10
URL: http://powersus.blogspot.com
Postat av: Robin

Hupp...På denna bilden ser axlarna vassa ut!=)

2008-10-09 @ 07:38:38
URL: http://www.metrobloggen.se/robinforlife

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0