Projekt töja ut de åtsittande jeansen pågår!

Den här månaden har jag köpt två par jeans (Ooops, men de var iaf på rea). I vanliga fall när jag köper jeans brukar de bli lite stora efter ett tag så det vill ejag inte den här gången... Därför köpte jag nu jeans som jag fick kämpa lite för att få på mig och som sitter stenhårt. Jag lever på förhoppningen att de ska töja sig, alternativt att jag ska bli smalare. Tror dock det första är mer troligt. Därför sitter jag just nu här med det nyaste paret i syfte att just töja ut dem lite innan jag kan börja använda dem... årsittande tröjor till är nog inte att rekommendera om man inte gillar kasslereffekten... men de ska bli bra!  =) Här skuttar jag i dem, i mina snygga raggsockor! Jag är i luften! =P

Idag är planen att gå till gymet och köra lite bröst och mage samt springa lite också. Jag brukar vanligtvis inte springa två dagar på raken men nu vill jag att det ska gå bättre än det gjorde igår och sen så är alternativet att köra ben idag och springa imorn och det hör ni väl själva hur dumt det låter... Man får ju världens träningsvärk av att köra ben ju! Då kan man absolut inte springa!

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Sv; tog bort halsmandlarna!

2008-10-10 @ 15:37:24
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: Eklund

Hej hej.. Kikar in här och säger hej. Och för att tacka för kommentaren, även om jag inte håller med dig ;)

2008-10-10 @ 23:38:42
URL: http://anabola.eklund.be
Postat av: Dencha

Haha du skuttar verkligen :D

Jag trodde man slutade skutta nånstans efter andra klass :D

2008-10-21 @ 13:20:18
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg. lägg gärna till den som en av era favoriter på bloggkoll.se och tipsa gärna andra :)

2008-10-21 @ 13:25:49
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dencha: Då har du uppfattat det hela fel! Skutta kan man göra när man vill! =D är ska du blogga igen då?

2008-10-21 @ 14:44:15
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0