...som en stelopererad klumpeduns...

Ajajaj... Imorse vaknade jag med värk i nacken... sen har det blivit värre och värre under dagen... nackspärren är ett faktum. Kan knappt vrida på huvvet nånting just nu. Gör ont på höger sida och nu har det även börjat göra ont i höger skuldra också... Supertrist ju. Ser u ut som om jag är stelopererad. trodde inte att det syntes så tydligt men det var flera i skolan som frågade och då gjorde det inte lika ont som nu ens... Jag har väl sovit knepigt. får försöka att sova knepigt åt det andra hållet inatt så att det rättar till sig... Håll tummarna. Det behövs nog...

Idag har jag haft vilodag. Inte på grund av nackspärren utan det var planerat. Har åkt bort till Lidl för första gången i den här stan och bunkrat upp rejält med kesella. 10 st 500grams förpackningar blev det... Sen så hade de tydligen nått annat märke med keso också så jag köpte upp alla light de hade för att testa. De hade bara 5 st iof men 200 gram kostade 6,50 kr istället för 28 kr som 500 gr kostar på butiken brevid mig. Förstår i att jag åker iväg. När man dessutom kan åka helt gratis så ska man ju inte klaga! =P Annars har det inte hänt mycket alls. Jag har tagit det vääääldigt lugnt. Inte ens pluggat nu på kvällen. Väldigt ovanligt men Väldigt skönt faktiskt. Mer sånt vill ja ha!

Har varit väldigt godissugen idag... Sen satt min roomie och frestade mig med både choklad och lösgodis så jag har stillat mitt sug med 4 portioner kvällsfika... först en halv förpackning kesella, sen 2 portioner yougurt med müsli och till sist 2 mackor... men det hjälpte faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud vad fint hår du har =) Hoppas att nacken är bättre, eller i alla fall blir bättre snart.

2008-10-16 @ 00:44:39
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Desi

Kan det vara så att du spände dig lite extra och omedvetet drog axlarna mot öronen på ryggpasset igår? Brukar bli så för mig när jag kör tungt, och då oftast med nackont som resultat.. Hoppas att det snart går över!

2008-10-16 @ 02:36:05
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com
Postat av: Cicci

Aj aj, nackspärr är inte kul alls. Men det är bara att härda ut =)

2008-10-16 @ 11:53:49
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Emelie

Ajaj med nackspärr :( Hoppas det bara är tillfälligt!

Sen får du gärna skicka lite kesella till mig. Här finns bara små förpackningar som är svindyra :(

2008-10-16 @ 17:40:51
URL: http://Emelieullberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

u är jättesöt vännen!

var bor du ngnstans?

2008-10-16 @ 20:19:41
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0