Äntligen är jag tillbaka i cybervärlden

Fyra stora mackor senare med massvis av philadelfiaost och skinka på sitter jag nu här... Godissuget har faktiskt försvunnit lite. Min akära roomie och jag har bestämt oss för att inte äta godis förrän på min födelsedag. idag är det en månad och en dag till min födelsedag. Jag tror absolut att jag har tagit mig vatten över huvudet i det här. Det längsta jag gått utan godis någonsin är en vecka och då har det varit riktigt kämpigt. Efter en sommar och höst med masvis med godis och annats smått och gott så är det nu dax. Tydligen blir dte inte nådigt eftersom vi ska kapa av det hela helt och hållet... Mitt sug är enormt och det är därför jag nyss varit och akuthandlat mackor och pålägg på Konsum. Suget måste ju stillas med nått och jag känner mig faktiskt inte så sugen längre, bara väldigt väldigt mätt! =D

Internet har ni äntligen anlänt tilld en här lägenheten efter MYCKET problem. Det känns som om en sån befrielse att äntligen kunna surfa. Har ju varit avskärmad fårn omvärlden känns det som. Nya stan känns i alla fall toppen. Rolig, men trång, skola. Bra boende med bra roomies. Bra gym mitt emot... Ja, det krävs inte så mycket mer för att jag ska trivas. Egentligen krävs det rätt lite för jag trivs överallt tror jag, i alla fall hittills.

Tanken var att jag skulle ha tränat idag men jag fastnade med internet istället så det blev inget av med det. Imorn kanske, om jag hinner... Ska ha fest här! party party!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vindruvor dämpar sötsuget på ett bra sätt :)

2008-09-26 @ 17:37:27
URL: http://karins.träningsblogg.nu
Postat av: Ida

Lycka till med träningen och godisförbudet. Jag vet att det är svårt, den gottisgrisen som jag själv är men det är bara att hålla ut. En vecka är jobbig men sen blir det inte lika outhärdligt :)

2008-09-27 @ 10:07:28
URL: http://tillpetrella.devote.se
Postat av: Anna

Fan vad roligt! Välkommen tillbaka!

2008-09-27 @ 10:58:19
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0