Det rullar på...

Nu ligger jag och slöar här i sängen.. Har snott min rooimies mobila bredband för hon har inte vaknat än. Ute skiner solen och det ser jötteskönt ut, men det ör rött behagligt här inne med... Blir mest pluggande idag och hela helgen då vi har sjukt mycket att göra i skolan... Jag tror inte riktigt att de har räknat rät hur många timmar det är på ett dygn, eller en vecka heller för den delen... Eller så har de uppskattat tiden på alla uppgifter och läsning vääääldigt optimistiskt... Ja, man får väl kämpa på helt enkelt,...Det ska nog gå!

Ska försöka masa mig iväg och träna också... Eller ja det blir nog inte så svårt. Har fått in vanan nu igen så nu sliper ja tvinga dit mig utan nu är det roligt och jag "måste" dit... har tränat 4 ggr en här veckan så idag blir min femte och sista... Mer än fem gånger vill jag inte träna... man måste ju hinna vila också... Ben står i alla fall på schemat idag. Ev lite lite kondis också, men jag brukar va rätt mör i benen efter ett pass så tvivlar på det...

Jag har redan hunnit få i mig det överblivna godiset sen igår... såååå gott att ha lite kvar som man kan äta direkt på morgonen... Smaskens!!! Annars försöker jag hålla mig ifrån godis på veckorna och det går väl hyfsat i alla fal... Nu är det tillbaka till pluggandet...

Kommentarer
Postat av: giis

åh vad kul funnit tillbaka till din blogg nu några månader senare:) Följde den väldigt förut men sen så slutade du ju blogga, men det var kul att se att du tagit upp bloggandet igen.

2008-09-20 @ 21:15:15
URL: http://getiinshape.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahhh! Väntar med spänning :o)!

2008-09-23 @ 21:27:31
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0