Fredag - Rygg och Axlar pinade

Japp... klev upp och dorg till gymmet imorse också. Himla härligt och det gick hyfsat bra också. Latsövningarna tog faktiskt väldigt bra och där brukar jag vanligtvis få vara glad om jag känner nått över huvudtaget så det var väldigt kul. Roddövningana gick väl inte fultl lika strålande men skivstångsrodden kändes i alla fall. Axlarna gick också bra. Där var det bara hantellyften åt sidan som var lie småsega. Allt som allt var jag i alla fall väldigt nöjd. Så himla kul är det att träningen går bra hela tiden nu! Blir jättepeppad. Haha, kanske därför som jag till och med tränar nu när jag är borta. Det har jag aldrig gjort förut.

Ikväll blir det fest. och imorn blir dte fest också. Jag är riktigt laddad för det med så förhoppningsvis så komemr det bli jättekul. Bara det bästa folket! kan inte sluta annat än bra!

Motion: Styrketräning Rygg & Axlar: 5 min crosstrainer, 4 x latsdrag, 3 x latsdrag V-handtag, 3 x roddmaskin, 3 x skivstångsrodd 24 kg, 4 x hantelpress 10 kg, 3 x sidolyft med hantlar 6 kg, 3 x baksida med hantel 6 kg, 3 x framåtlyft med skivstång 11,5 kg, 3 x rygglyft

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej hur är laget? :) Oj så långe sen vi skrev. :P Typ när jag nyss hade börjar blogga, minns du de? :) kram

2009-04-12 @ 00:41:08
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0