Lördag - Toppenpass! =)

Nu har ajg precis kommit hem fårn en eftermiddag på stan med alla andra (dvs hela stan. har suttit i solen och druckit cider, ätit glass och degat. Riktigt härligt. Var ju superfint väder. Igår blev det inte mycket till träning. Var ute och höll presentation hos ett företag och sen blev det after work. Mycket skoj! =) Nu sitte rjag och väntar på att roomien ska bli hungrig så ska vi antingen beställa pastasallad om paprika är öppet eller pizza!! Smaskens!

Imorse var jag i alla fall duktig och sprang iväg till gymet tidigt och tränade. Rygg och axlar och det gick ritkigt bra. Jag har hittat en ny favoritövning för ryggen, skivstångsrodd. Tog superbra. Allt tog faktiskt väldigt bra och jag var slut i både rygg och axlar när jag gick därifrån. Mycket bra pass, enda jag kunde klaga på var väl att jag var lite svag, men jag har mest ätit skräp på sistonde så det är nog anledningen. Jag ska skärpa mig, men känner inte så mycket för det faktiskt. Solen ger mig lite ångest i och för sig, snart ska man ju gå lättklädd... Jikes! men men...träningen går i alla fall strålande och det är ju superbra! =)

By the way, nästa helg hämtar jag nog hem min motorcykel!!! *längtar* På bilden ser ni min och roomiens hojar fullastade med packning i Lille, Frankrike, när hon och jag var ute på vår mc-semester!

Motion: Styrketräning Rygg & Axlar: 5 min crosstrainer, 3 x chins med hjälp -25-30 kg, 3 x latsdrag 45,5-42 kg, 3 x latsdrag V-handtag 42 kg, 4 x skivstångsrodd 24,5-22 kg, 3 x rodd 35 kg, 3 x rygglyft, 3 x utårlyft med hantlar 5 kg, 3 x hantelpress 9 kg, 3 x baksida med hantel 6 kg i superset med 3 x framåtlyft med skivstång 9,5 kg

Kommentarer
Postat av: emilia

åh jag skulle också vilja ha en motorcykel!

2009-04-05 @ 10:46:21
URL: http://enmilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Mc-körkort vore inte dumt!

2009-04-05 @ 14:35:32
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: sabina

vad här4ligt

2009-04-05 @ 17:26:43
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0