Måndag - kände mig starkare idag! =)

Träning med roomien idag. Hade egentlige tänkt köra bröst och axlar, men det ville intehon så det fick bli armar. Riktigt skojigt var det. Och bra gick det också. Kände mig starkare i biceps. Woohoo, för jag är lite småklen där tycker jag själv. triceps gick också bra. Tog som bara den. Hoppas på träningsvärk imorn. Det vore nice. Sen sprang jag lite efetråt också. Det är rätt skönt att få svettas ordentligt. känns som om man rensar huden lite då. Igår gick det ju himla segt att springa, men idag så gick det hur lätt som helst. Knepigt det där.

Vi hade födelsedagslunch för den andra roomien idag också. var på ett jättesmarrigt pastaställe. Imorn ska hon bjussa påtårta och kakor. Blir nice det. haha, nu ska jag säga nått sånt där som jag sagt 100 ggr innan, men efter påsk ska jag skärpa mig och äta nyttigt och bra och förhoppningsvis tappa nått kilo fett. =) men ingen större idé att börja innan påsk för på onsdag åker jag bort och komme rinte hem förrän på tisdag och det är så svårt att styra vad man äter när man är borta ju... men men, nästa vecka som sagt...

Motion: Styrketränig Armar: 3 x skivstångscurl 22 kg, 3 x liggande curl mot pannan, 3 x scottcurl + 5 kg, 3 x pushdown 45 kg, 3 x liggande press från pannan 22 kg, 3 x rep över huvudet 30 kg. Springa 3 km

Kommentarer
Postat av: sabina

nej precis... måttbandet kör vi på:P

2009-04-07 @ 09:07:33
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0