Torsdag - godissuget sätter in

Shit, idag har godissuget kommit tillbaka. Tycker det är rätt otroligt att jag faktiskt inte har haft så mycket sug. Var typ bara första dan utan eller nått tror jag. I vanliga fall brukar jag ju va konstant sugen. Idag gick jag hungrig in på konsum och såg en kille stå och lassa i några av mina lösgodisfavoriter. Inte snällt av honom. Men sen satt jag åt käkade kesella brevid roomien som käkade choklad utan att det rörde mig i ryggen. Knepigt det där. Blev i alla fall inget godis. Strongt! =) men jag fick inte samma extrema sug som förut heller... blev bara lite småsugen så var relativt lätt att avstå. Woohoo. Känns ju som om det kommer gå rätt bra det här med att inte käka godis förrän terminen är slut. Dessutom äter jag rätt så bra nu också! Frukost +vitaminer & omega3, lunch, mellanmål, middag, p-drink efter träning, kvällsfika! Det börjar nästan bli lite ordning på mig nu! Woohoo!

Ingen träning har det blivit idag heller. Vilodag. Kändes som om det behövdes också. Men jag var ute och gick i det fina vädret på eftermiddan i alla fall. Sååå himla härligt! Har gått rätt mycket den här veckan och det är verkligen skönt. Bra när man har tiden och orken att göra det på. Imorn är tanken att det ska bli en morgonpromenad och sen morgonträning.

Motion: Promenad 70 min

Kommentarer
Postat av: sabiina

va duktig du är..

jag åt glass igår.. inte bra

2009-04-24 @ 08:45:17
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0