Onsdag - Blev nästan mosad i benpressen

Idag hade jag förberett mig på ett motivilligt konditionspass eller vila, men det lutade mot det senare.. men roomien fick iväg mig till gymet ändå vilket var bra. Hon var på spinning först så jag kom lite senare eftersom jag hatar att cykla... men jag stod i alla fall på crosstrainern ett litet tag innan... Varmt på gymet var det också så jag blev svinsvettig oc sen höll det i sig genom hela passet... kommer ni ihåg att jag höll på bli mos i benpressen för ett tag sen? när jag hade kört jättelätt ett tag och skulle börja höja... Samma sak hände idag. Körde på 140 först och det var lätt så jag skulle gå upp till min vanliga vikt, kring 200... Tryckte upp den och började gå ner, men sen kopplade inte hjärnan elelr vad det var för jag började aldrig trycka upp den igen utan den bara segade ner mer och mer och mer och tillslut så pep jag fram ett litet hjälp till roomien, men hon kunde ju inget göra. Tack och lov så gick det inte att få den ända ner i botten. Sen körde jag lätt lätt lätt resten av seten... haha... Vad störd jag är ibland! Resten av passet gick bra. Körde lättare än vanligt på bensparken, men det tog härligt. Sen gick jag en sväng efteråt också för att inte få allt för mycket träningsvärk imorn. sååååå skönt var det ute nu på kvällen. Gick imorse också, men kvällsprommisen var myckethärligare!!!  =)

sen vill jag bara meddela att jag inte ätit godis sen förra tisdan... Det ni!
sen äve att mina tränsingshandskar e kvar i Västerås. Saknar dem!

Motion: promenad 70 min (35+35)
Styrketräning ben: 15 min crosstrainer, 4 x benpress olika mellan 140-60 kg, 3 x benspark 35 kg i superset med 3 x liggande bencurl 35 kg, 3 x sittande bencurl 56 kg, 2 x horisontell benpress 56 kg, 4 x stående vadpress 88-70 kg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack. Ja det hoppas jag, annars blir det till att skämmas:P

2009-04-23 @ 07:49:02
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Ousa

De där har hänt mig med en gång. Shit va rädd jag blev. Fast jag hade ingen som hjälpte till så de blev botten, och sen kravla sig ur. haha

Bra gjort att du avstår godis, de har ju inte en annan klarat..kommer nog inte klara de heller..men men :/

2009-04-23 @ 08:21:34
URL: http://www.metrobloggen.se/correr
Postat av: Anna

Shit... Duktigt! Jag har inte ätit sen i söndags :D... Mindre duktigt!

2009-04-23 @ 08:59:56
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0