Måndag - en dag i träningens tecken

Idag har verkligen varit fullt av motion. Som ni kanske misstänkte av bilden nedan så red jag efter lunch idag. Det gick jättebra också. Såååå himla skoj! Ett bra dressyrpass blev det. ska passa på att rida mer när jag är här uppe nu för sen blir det ju inget på evigheter när jag åker hem igen... Synd... men men, sen direkt efter jag kom hem drog jag ut och sprang... jag som har sagt att jag ska springa massor nu när jag är här, men först idag blev det av alltså. Det gick rätt bra det också. Tuffade på framåt... blev 3 korta gåsträckor, två för att jag var lat (hade inte behövt egentligen) och en för att jag fick håll... men det gör inget för jag är himla nöjd ändå! =)Nu ikväll drog jag till gymet lite snabbt också. Pumpade axlar och triceps. Rätt många set på axelövningarna och gud  vad det tog! Wiiihooo...

Annars så är det bara jag här hemma som inte är sjuk... Brorsan ligger inne på toan och spyr i magsjuka och mamma är allmänt krasslig, typ feber och huvudvärk... Hoppas jag inte får nån sjuka alls! Jag har verkligen ingen lust att blir sjuk just nu, iof har man väl aldrig det!

Motion: Ridning 60 min, Springa 35 min
Styrketräning Axlar & triceps: 4 x hantelpress, 6 x hantellyft åt sidan i superset med 3 x dips på bänk, 2 x hantellyft framåt, 3 x hantel bakom huvudet, 3 x frenchpress

Kommentarer
Postat av: J

Du har ju semester ;)

2009-08-18 @ 10:23:53
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är snäll du:)

Kul att rida, länge sedan för mig nu.

2009-08-18 @ 15:54:38
URL: http://sandrawest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0